Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Östersjötrolling 2007
Collapse
X
-
Var bra väder där ute idag men jag lyckades inte lura de blanke... ka kom däremot ut en liten runda och visade att gammal är äldst...
-
Kom du ut "joj", inte ett rätt i den väderprognosen jag gav dig från DMI (de brukar ha koll danskarna)... ser fram emot en rapport! Hade testat min nu fullutrustade Arkip för främst uppväxare om jag nu hade vetat att vädret skulle bli som dagens.
Lämna en kommentar:
-
hmm... ser liiite annorlunda ut här... http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/...r/omkbornh.htmUrsprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
Kör inte ut vid 7-tiden utan klockan blir nog framåt 10 misstänker jag, har 15 mil i bil framför mej först
Lämna en kommentar:
-
Veerkar som JOJ kommer att få gunga bra i helgen om den prognosen slår inUrsprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
Lämna en kommentar:
-
Nä det var inge roligt... Mitt nästa navigeringssystem ska vara jäkligt enkelt, driftsäkert och snabbstartat, men visst CP32:an är 8 år tror jag....
EDIT: Ser för övrigt ut att kunna bli fiske på lördag!
Lämna en kommentar:
-
Fy tusan Joj utan dator lämnar jag inte bryggan som att gå i en garderob med trasig lampa, man ser inte ett skit reducerar hellre spön än lämnar datorn hemma.....Ursprungligen postat av joj Visa inläggNej den har inte kommit igång än... Jag har varit ute och trollat en runda ändå men det var omöjligt att köra bra när man inte har koll på varken fart eller vilka grundtoppar som kommer framför så jag åkte hem. Ska lämna CP32:an hos en bekant som är duktig på elektronik idag. Så får vi se om han kan fixa den. Annars PC helt klart ett alternativ, ska ju skaffa nåt nytt under vintern men jag har inte råd med det just nu.
Kul att du är igång med din nya nu TAMTAM
Lämna en kommentar:
-
Nej den har inte kommit igång än... Jag har varit ute och trollat en runda ändå men det var omöjligt att köra bra när man inte har koll på varken fart eller vilka grundtoppar som kommer framför så jag åkte hem. Ska lämna CP32:an hos en bekant som är duktig på elektronik idag. Så får vi se om han kan fixa den. Annars PC helt klart ett alternativ, ska ju skaffa nåt nytt under vintern men jag har inte råd med det just nu.Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggÄr det en CP 32-33 maskin? har den snurrat igång igen?
Vill du inte lägga för mycket är tipset en Dell latitude c400 mindre laptop borde funka i din stora båt
Kul att du är igång med din nya nu TAMTAM
Lämna en kommentar:
-
Är det en CP 32-33 maskin? har den snurrat igång igen?Ursprungligen postat av joj Visa inläggVar precis nere i båten och satte i plottern och lodet och nu hittar inte plottern varken sateliter eller sjökort
Jävla Simrad...
Vill du inte lägga för mycket är tipset en Dell latitude c400 mindre laptop borde funka i din stora båt
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av MrpallmanHar precis fått hem första trollingspö med multirulle. Lyckades direkt skruva av spolbromsen (tror det...2 Foton
-
Kanal: Trolling - Allmänt
2026-08-13, 21:27 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Skeppare 8
av Najad
Startad av Najad, 2026-06-22, 20:09
|