Östersjötrolling 2007 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Östersjötrolling 2007

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• jojon80
    replied
    Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
    Det går ju inte jojon bara kämpa på enda stället du hittar såna här
    inte dåligt tamtam. Lite större än den jag fick var den allt. Ja gissar att får man väl upp en sån lax i båten är man väl fast

Lämna en kommentar:

• jojon80
    replied
    Ursprungligen postat av Perx Visa inlägg
    ..ja du , det är inte kul i östersjön...inte ofta iaf...men med den kroken skulle väl laxen lossnat ändå..
    owner 1.0 för liten för NK-skedarna? Ja inte vet jag, ingen expert på östersjötrolling. Har 2.0 också tycker dom blir lite väl fläskig. ju större krok desto stelare gång eller hur. Vad kör ni på för strl?

Lämna en kommentar:

• Perx
    replied
    inget vidare...

..ja du , det är inte kul i östersjön...inte ofta iaf...men med den kroken skulle väl laxen lossnat ändå..

Ursprungligen postat av jojon80 Visa inlägg
    Usch jag ger upp östersjön en hel veckas nötande på heta platser har bara gett mej nedanstående...

Lämna en kommentar:

• TAMTAM
    replied
    Usch jag ger upp östersjön en hel veckas nötande på heta platser har bara gett mej nedanstående...
    Det går ju inte jojon bara kämpa på enda stället du hittar såna här
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• joj
    replied
    Välkommen till Östersjön

Lämna en kommentar:

• jojon80
    replied
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• The Loomis Man
    replied
    Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
    Totalt 71 stycken över 10, hittills iår enligt regals hemsida, det är onekligen en bra säsong.
    Bonkilibonkbonk

Lämna en kommentar:

• Alessandro
    replied
    Totalt 71 stycken över 10, hittills iår enligt regals hemsida, det är onekligen en bra säsong.

Lämna en kommentar:

• joj
    replied
    Ursprungligen postat av Niklas (slasklag1) Visa inlägg
    hej joj
    är båten en flipper 620. Läser i forumet och det verkar som du har köpt båten nyligen. är du nöjd ? Vad har du för motor? Sitter i tankararna på att køpa en likadan. är det ståhöjd innanför taket?
    Hej Niklas! Ja jag har en Flipper 620 som jag köpte i höstas!

I ovanstående tråd finns info om min ombyggnad av båten, den är inte helt färdig än men jag gillar båten, vi kan fortsätta diskusionen i tråden jag länkar till så slipper vi hamna allt för mycket här!

Mvh
    Johan

Lämna en kommentar:

• Niklas (slasklag1)
    replied
    hej joj
    är båten en flipper 620. Läser i forumet och det verkar som du har köpt båten nyligen. är du nöjd ? Vad har du för motor? Sitter i tankararna på att køpa en likadan. är det ståhöjd innanför taket?

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
9 svar
426 visningar
0 gillar
Senaste inlägg brollann  
Arbetar...
X