Jag skulle höra mig för hos lite myndigheter, vad de rekommenderar osv
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Laxtrollare VARNING!
Collapse
X
-
TUTA??? Han tutade på mig och ville jag skulle flytta mig (ca 500 meter ifrån) innan han drog rätt in bakom aktern. Hur i helvete skulle jag kunna flytta mig???
Eller rättare sagt, han visste att jag inte kunde flytta mig... Vi såg varandra i flera kilometer! DET VAR VÄLPLANERAT!Senast ändrad av Muskytracker; 2009-05-14, 18:22.
Kommentera
-
Hej Muskytracker; Jag skrev Silver Hawk på ett ställe i texten, men det var en Silver Shark och ingen Hawk.Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggHelt rätt Firehand, tyvärr finns det puckon lite varstans.
Jag tror tyvärr inte flagg hade hjälpt i det här fallet, detta var ingen olyckshändelse som berodde på oaktsamhet...!!!
Go for the Giant Salmons!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Kommentera
-
Tut tipset var inte menat för dej utan Firehand, om folk står bortvända från körriktningen är tutor en klar fördel lovar.Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggTUTA??? Han tutade på mig och ville jag skulle flytta mig (ca 500 meter ifrån) innan han drog rätt in bakom aktern. Hur i helvete skulle jag kunna flytta mig???
Eller rättare sagt, han visste att jag inte kunde flytta mig... Vi såg varandra i flera kilometer! DET VAR VÄLPLANERAT!
Naturligtvis hjälper de inte mot folk med avsikter begriper jag också, dock visar de med kraft DITT missnöje efteråt iaf
I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Fan va sjukt.
Hur stor var båten ungefär? Färg? Bara bra att veta vad man ska försöka hålla sig undan för.
Jävligt trist...
Kommentera
-
Röd under relingen ca 20-25 meter i längd. Säkerligen en trålfiskare från GBG på väg till fiske öst Sandhamn enligt min yrkesfiskekompis.Ursprungligen postat av joj Visa inläggFan va sjukt.
Hur stor var båten ungefär? Färg? Bara bra att veta vad man ska försöka hålla sig undan för.
Jävligt trist...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera