Ursprungligen postat av Muskytracker
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Falska kräk!
Collapse
X
-
-
Uppslag sidan 18-19... Och inklistrad postIT Ge fan i våra vatten, läs baksidan!
Skitbra i grunden, men för helvete! Att skylla på moderaterna är bara journalistiskt jävla JUNK! Har köpt CD:n kommer inte i min värld skriva på och skicka in denna på grund av FJ:s journalisters skrivelse.
MVH
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg1. Du är Sosse! Inget fel med det så länge man inte anklagar och beskyller andra. Gör jag själv av ren ilska i detta inlägg!
2. Okej, kunde klistrat inlägget some... else.
3. Onykter, men inte full.
Jag är inte socialdemokrat, och sympatiserar egentligen inte med något etablerat riksdagsparti. Däremot ligger jag såklart lite till vänster på skalan och upprörs över den nyliberala riktning som alliansen slagit in på... Men skit samma.
Vad som däremot förvånar mig är att du verkar uppröras över att media inte är fullkomligt objektiv hela tiden. Givetvis kommer skribenter att färgas av sin åsikt i sakfrågor, likväl som deras allmäna ideologiska ståndpunkt. Och det ligger verkligen inte i fiskejournalens uppgift att berömma regeringen. Gillar man inte vad som skrivs kan man sluta köpa tidningen.
Borgerliga tidningar som svenska dagbladet och DN skriver ingenting positivt om oppositionen på deras ledarsidor. Prova någon av dem.
Jag ärr förresten också lite onykter, så skål på dig.
edit: jag har förresten inte ens läst senatse fiskejournalen. Så angående det egentliga ämnet kan jag inte uttala mig...Senast ändrad av Rudeboi; 2009-05-20, 21:40.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggMankind är född sådan, vi lever som vi lär och vi utnyttjar planetens resurser.
Vi älskar att hata människor som dödar en matgädda samtidigt som vi hyllar en fångad och slaktad 10+ lax.
Kommentera
-
Kul att ni lovordar politiker beroende på vilket parti de tillhör medan alla politiker är lika stora kålsupare.
Det finns inga långvariga politiker som INTE är lögnare och maktgalna psykopater.
Vilket parti de tillhör är oviktigt.
Det är ofta samma sorts personer som får de högsta jobben i större företag, känslokalla svin som inte bryr sig om något annat än deras egna bakgård. Att försöka rättfärdiga något parti och lovorda dem är idioti.
Politiker går aldrig att lita på, politiker säger vad man vill höra och gör sedan det som bäst passar dem...oavsett vad de lovat.
Tilläggas ska också att de på vägen till toppen alltid är riktiga rövslickare för dem med högre befattning.
Så diskutera gärna om vilket parti som är bäst, sossarna eller moderattarna. Vilket ni än väljer så står ni bakom lögnare och svin.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggKul att ni lovordar politiker beroende på vilket parti de tillhör medan alla politiker är lika stora kålsupare.
Det finns inga långvariga politiker som INTE är lögnare och maktgalna psykopater.
Vilket parti de tillhör är oviktigt.
Det är ofta samma sorts personer som får de högsta jobben i större företag, känslokalla svin som inte bryr sig om något annat än deras egna bakgård. Att försöka rättfärdiga något parti och lovorda dem är idioti.
Politiker går aldrig att lita på, politiker säger vad man vill höra och gör sedan det som bäst passar dem...oavsett vad de lovat.
Tilläggas ska också att de på vägen till toppen alltid är riktiga rövslickare för dem med högre befattning.
Så diskutera gärna om vilket parti som är bäst, sossarna eller moderattarna. Vilket ni än väljer så står ni bakom lögnare och svin.Tyvärr finns det inte ett enda vettigt parti heller i det här landet. Någon vettig politiker kanske men i så fall hamnar de på plats 468 i personvalet så ingen orkar bry sig. För att citera musky: HEJA SVERIGE
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggMankind är född sådan, vi lever som vi lär och vi utnyttjar planetens resurser.
Vi älskar att hata människor som dödar en matgädda samtidigt som vi hyllar en fångad och slaktad 10+ lax.
Jordens mest patetiska varelser har sagt sitt... mankind är bäst!
Gillar speciellt Fiskejournalens senaste att... man skall skriva på en blankett "Ge fan i våra vatten" och skicka in! Mycket bra i grunden, men att journalister som tillika i princip alltid är sossar gör allt "samtidigt" för att svärta ner moderaterna gör mig inte bara besviken, utan direkt förebannad! Kom igen för helvete sossar, bara gnäll och ge mer bidrag till tidningar istället för att uträtta något konstruktivt (blaskor) som gnäller ännu mer... Det är Sverige det... HEJA SVERIGE!sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggJa! Artikeln där man hoppar på moderaterna i senaste FJ. Inte i helvete hyllar de moderaterna på ledarsidan där de skriver om allt som blivit bättre senaste tiden! De(t) är journalister... Just live and learn! Hell is behind the corner if you don´t have the media in your AS!
och innan påhoppen kommer, nej, jag är inte sosse.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggUppslag sidan 18-19... Och inklistrad postIT Ge fan i våra vatten, läs baksidan!
Skitbra i grunden, men för helvete! Att skylla på moderaterna är bara journalistiskt jävla JUNK! Har köpt CD:n kommer inte i min värld skriva på och skicka in denna på grund av FJ:s journalisters skrivelse.
MVH
Apropå bidrag. Vad säger du om regeringens kamp för att årerinföra bidrag till småskalig vattenkraft för att bygga nya annars olönsamma småkraftverk. Helt ok, eller?
Kanske ska det mörkas med det också? Locket på?
Hur ställer du dig till om det i stället var sossarna som kom med samma förslag angående vattenkraftsutbyggnad? Mörka då också, vägra göra något..tiga still?Senast ändrad av Hemi; 2009-05-21, 00:11.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hemi Visa inläggJo men om det nu är just moderaterna miljögrupp som vill satsa på vattenkraftsutbyggnad är det inte lämpligt att adressera kortet " Rör inte älvar ,åar och bäckar" just dit för att påverka? Eller har du något annat bättre förslag? Månen kanske? ;-)
Apropå bidrag. Vad säger du om regeringens kamp för att årerinföra bidrag till småskalig vattenkraft för att bygga nya annars olönsamma småkraftverk. Helt ok, eller?
Kanske ska det mörkas med det också? Locket på?
Hur ställer du dig till om det i stället var sossarna som kom med samma förslag angående vattenkraftsutbyggnad? Mörka då också, vägra göra något..tiga still?
Det är ingen hemlis att Moderater mycket gärna vill ha mera kärnkraft och att först nu de senaste veckorna/månaderna har öppnat upp för att eventuellt utveckla kärnkraften. Sossarna har ju under sina regeringsperioder gjort allt de har kunnat för att ta bort kärnkraften som ett alternativ, ordet kärnkraft har knappt funnits i sossarnas version av akademikernas ordlista, och iallafall kombinationen kärnkraft+forskning+utveckling har varit tabu.
Vilka alternativ har vi kvar om vi inte skall forska, säkra och utveckla kärnkraften?
Vattenkraft, inte alls bra men iaf ett alternativ.
Vindkraft, ofta mycket olönsam med en lång inntjäningstid.
importerad kolkrafts el från till exempel Danmark.
Processen med att eventuellt bygga upp nya moderna och inte minst mycket säkrare kärnkraftsverk(tekniken finns) beräknas ta upp emot tjugo år.
Under tiden måste vi ha energi, varför inte föra en vettig debatt om vilka alternativ som finnes istället för att kasta skit?
Jag vill ha mera kärnkraft, men under tiden tills vi kommit dit , måste vi öka vår energiproduktion genom att använda de andra alternativ som finnes.
/Kjelle
Halvfull, halvnykter, men fortfarande i skick att resonera vettigt.Laxfiskare, laxätare, laxnjutare, och för sjukligt fanatiska laxkramare är jag, förmodligen en laxprovokatör.
http://scandinavian-trolling.blogspot.se
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
798 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()