Jag har flötestrollat med 0,23 flät och paravan vilket fungerat bra , men jag har hela tiden varit orolig för att utlösaren skall skada linan . Hittills har den inte gjort det trots att en del på Fs har varnat för det , vad är er andras erfarenhet skadar utlösaren flätlina ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flätlina till paravan?
Collapse
X
-
Bra tips det där med biltema. Ska kollas upp. Var ju beredd på att bli smärre bankrutt genom att fylla några rullar med flätKör ni den till paravaner? Är den rund i profilen?
Ang skadad lina har jag aldrig hört om det, däremot att man ska få sämre utlösning efter ett tag, dvs att utlösarna tar stryk.
Kommentera
-
Kommentera
-
Sv: Flätlina till paravan?
Ursprungligen postat av krizz Visa inläggdäremot att man ska få sämre utlösning efter ett tag
Kommentera
-
Ursprungligen postat av krizz Visa inläggBra tips det där med biltema. Ska kollas upp. Var ju beredd på att bli smärre bankrutt genom att fylla några rullar med flätKör ni den till paravaner? Är den rund i profilen?
Ang skadad lina har jag aldrig hört om det, däremot att man ska få sämre utlösning efter ett tag, dvs att utlösarna tar stryk.
Spole på 455m för 495kr måste vara ett kap om man vill handla inom rikets gränser !
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SWE Visa inläggDe har börjat med flätlina i denna fiskebutik också...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
-
Jag letar efter lite sånna här westins jätte 17cm i shallow modellen och vanliga, har du några som ligger...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2024-08-04, 19:02 -
Relaterat
Collapse
Kommentera