Vad använder ni för halkskydd på isen som är bra, speciellt vid sparkåkning. som som sitter fast bra.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Halkskydd
Collapse
X
-
Kåte Alfred
Biltema 49:-
Funkar kanon och håller i flera säsonger om man bara håller sig på isen med dom.
Kommentera
-
Det finns inget bättre att köpa i dagens läge för den summan(ca.200;-) som denna galoscher kostar. Dessa har iofs varit lite för mkt på asfalt(och på trösklar enligt pappa, men jag förnekar) och är därmed lite "dåliga". Men inte på något sätt som man kan halka, men man blir ju bortskämd när man haft bättre. Men när dom är nya kan du göra en "handbolls(steg) isättning" utan att halka det minsta.
Att köpa ett par Powerstövlar utan att köpa till dessa är som att köpa en bil utan dubbdäck/vinterdäck på vintern.sigpic
Kommentera
-
När jag var på det lokala Apoteket för någon vecka sedan så hade de en reklamfilm igång, där man sitter och väntar. De berättade att de hade broddar till salu på Apoteket, men inga priser och jag hittade dem inte ute i butiken och orkade inte heller fråga om dem. Men det är ju bra om man är desperat efter halkskydd någon dag. Apoteket är ju trots allt landstäckande.Matpaus? Fisken kan ju finnas i nästa kast!
Kommentera
-
Finns en nackdel, tar man av dom får man ta i när dom skall på igen. Men jag har köpt en storlek för stora gentemot stövlarna och då blir det mkt. lättare att krånga av/på. Dock kan det bli lite halt ibland då man inte riktigt "trampat i dom".Ursprungligen postat av elanenFlodebana, ja dessa galoscher är ju nästan bara dom som gäller. Finns några andra modeller som är bra med. Men galoschen är bäst.sigpic
Kommentera
-
knota
Halkskudd
Dom har jag provat, dubbarna inkl dom gula plastbitarna försvinner ganska snart.Ursprungligen postat av Kåte AlfredBiltema 49:-
Funkar kanon och håller i flera säsonger om man bara håller sig på isen med dom.
Kommentera
-
knota
Galoscherna har jag haft, tappade en av dom för några år sedan då det var snö isen, hittade den inte igen, dom var bra, men en nackdel är att det kommer vatten i mellan dom och stöveln och kör man med läderstövlar så funkar dom inte lika bra. vad tror ni om dom på länken, kan köpa dom för 370kr i butik, och inte 695kr som dom påstås kosta.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Ismotorborr
av Josun
Startad av Josun, 2025-09-28, 18:54
|
8 svar
297 visningar
0 gillar