Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ismetes utrustning
Collapse
X
-
Jag köpte en Okuma classic XP Pro av dem inför förra säsongen och den funkar klockrent iaf
Nu ska jag köpa 3 till spön så funderar även på någon utav deras 3-pack rullar.. såg att Magda var lite billigare så det blir väl den eller Okuma Classic XT som är utan räkneverk.KassPåAttHåva
Abborre: 46cm 1,25kg
Gös: 77cm 4,56kg
Gädda: 109cm 10,41kg
Harr: 590g 40cm
Öring: 500g+
Röding: 1,03kg 46cm
Regnbåge: 2.5kg 53cm
Havsöring: 4,07kg 78cm
Kommentera
-
Jag kör med de där rullarna både till trolling och ismete och de funkar bra. Visst, nog fasen märks det att det inte är någon übervärsting till rulle men för det priset är de bra. Det första som verkar ge sig på rullarna är knappen till räkneverket som gärna vill fastna så att räkneverket står still. Det är ganska irriterande när man sitter med blöta och kalla händer på isen och snabbt vill få ner mörten till rätt djup.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Ismotorborr
av Josun
Startad av Josun, 2025-09-28, 18:54
|
8 svar
325 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Sundström76
2025-10-04, 23:36
|
||
|
Startad av Moddifier, 2026-02-05, 22:27
|
6 svar
198 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Najad
2026-02-06, 11:50
|
Kommentera