Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Blinklampa till regnbågspimpel?
Collapse
X
-
Senast ändrad av TN fiske & fritid; 2013-12-15, 11:39.member of team TMT sportfiske
Kommentera
-
Sett reklam för olika varianter av ledlampor för fiske. Havfiske, öring, röding etc. Skulle kanske fundera på att testa vid torskpilkandet och havsöringsfisket? Någon som har erfarenhet??
Riktigt dålig Kinahandlare.......men nån gång ska man ju testa...... har du närmare tips om var och hur man handlar just dessa detaljer?Är man snål som jag så kan man köpa dom från Kina genom en känd auktionssida.
Kommentera
-
Senast ändrad av TN fiske & fritid; 2013-12-15, 12:10.member of team TMT sportfiske
Kommentera
-
Finns att köpa i dom flesta fiskebutikerna. Dogger och Ofc säljer dom för 25 kr/st och jag tror att klockblinken kommer från Wiggler.Ursprungligen postat av sparetime Visa inläggIngen erfarenhet, men berätta gärna mer? Märke? Säljare? Pris? Kan ju vara intressant att testa även för annat fiske......
Dom fungerar ungefär lika bra som diodlampan "blinken".Senast ändrad av Pikesson; 2013-12-15, 13:58."Filéa: Att utföra en farlig och slemmig knivlek på köksbänken."
Kommentera
-
Jag kör med både klockblinken och diodlampan till öring/röding och regnbågsfiske. Och vilken som leverera flest hugg är svårt att säga, men jag föredrar diodblinken och ett spätta blänke."Filéa: Att utföra en farlig och slemmig knivlek på köksbänken."
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Ismotorborr
av Josun
Startad av Josun, 2025-09-28, 18:54
|
8 svar
340 visningar
0 gillar