testa kinetics ismetsspön dom är riktigt jäkla bra
Har för mig att det var ett sådant jag kollade på på snäjk förra helgen. Är det det med blått handtag? Om det var det tyckte jag det var alldeles för smalt, inte alls skönt all hålla, för lätt och för mjukt. Fast jag kan blanda ihop det med ngt annat...
nej de är precis det spöt! tycker de känns lite tunny också men de är skönt i övrigt! vad du än gör, köp inte fladens ice pike spön! dom är så mjuka att du inte kan göra mot hugget med dom! måste verkligen göra det med händerna för att vara säker!
Hur är de nya från ABU då. Efterföljarna till Royal Commodore? Någon som testat?
ABU Com ver1 ringarna sitter tätt samman nära toppen samt hantaget har en 90graders kant
ABU Com ver2 ringarna sitter mera utspridda samt att spöet har en lite lättare aktion, delvis p.g.a ringarnas placering. Handtagen är rundade i kanterna.
ABU Com ver3 Rött, gult och blått, mjuukare än de vita. Årets årgång.
ABU Com ver1 ringarna sitter tätt samman nära toppen samt hantaget har en 90graders kant
ABU Com ver2 ringarna sitter mera utspridda samt att spöet har en lite lättare aktion, delvis p.g.a ringarnas placering. Handtagen är rundade i kanterna.
ABU Com ver3 Rött, gult och blått, mjuukare än de vita. Årets årgång.
Kommentera