Har använt Kinetic i två säsonger och är jättenöjd, har samtidigt kört Normark gul o röd. Tycker att dessa är för långa... Men, mina har inte blått handtag...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ismetespön
Collapse
X
-
"Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
-
Var kan man få tag i Kinetic? Överallt?! Vad kostar de?Ursprungligen postat av Jan OHar använt Kinetic i två säsonger och är jättenöjd, har samtidigt kört Normark gul o röd. Tycker att dessa är för långa... Men, mina har inte blått handtag...
//BruntëTeam Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Visst har dem samma handtag samt ringar som ABU spöna samt e lika långa? Bara att dem är lite mukare ?Ursprungligen postat av Jan OHar använt Kinetic i två säsonger och är jättenöjd, har samtidigt kört Normark gul o röd. Tycker att dessa är för långa... Men, mina har inte blått handtag...
M.V.H: Markussigpic
Kommentera
-
Lånar lite på den här tråden. Vilka är de styvaste ismetespöna? Tycker alla är så veka. Nått som commodore spöna men styvare. Finns det att uppbringa? Några tips? Säsongen närmar sig ju nu
Kommentera
-
Har lite olika spön till ismetet. Tycker dom gula Wiggler passar mig bra. Billiga och lagom sunkiga. Sen några Normark som va typ det enda som fanns att köpa när man började med ismetet. Styvaste spöna jag har är Normark Red Pilker och dom tycker jag tål va fan som helst. Men det ska erkännas att jag inte är så noga med spöna när det gäller ismetet...Ursprungligen postat av ninjaboy Visa inläggLånar lite på den här tråden. Vilka är de styvaste ismetespöna? Tycker alla är så veka. Nått som commodore spöna men styvare. Finns det att uppbringa? Några tips? Säsongen närmar sig ju nu
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58
|
9 svar
335 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg