Lyssna med Lundgrens dom har haft StCroix spön för isfiske
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Isfiske på amerikanskt vis.
Collapse
X
-
Polska beten rockar! Har du förresten tips om nån polsk shop som säljer dessa godbitar till bra pris?Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggPratar vi amerikanska eller polska beten?
Kommentera
-
Just Salmos Chubby Darter (till skillnad från andra modeller) har jag inte stött på till lägre priser i polska sportfiskebutiker.
Salmo rider på vågen världen över med denna modell... det är ju en relativt unik produkt.
Kanske läge att tillverka sina egna?
Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2016-01-09, 10:28.sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Min tjeckiska är dålig, men här ser de billiga ut..Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggJust Salmos Chubby Darter (till skillnad från andra modeller) har jag inte stött på till lägre priser i polska sportfiskebutiker.
Salmo rider på vågen världen över med denna modell... det är ju en relativt unik produkt.
Kanske läge att tillverka sina egna?
Kommentera
-
Det ante mig....Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggSom jag förstår det är det ett tingat specialerbjudande.
Köp en Chubby Darter för 36 kr vid köpa av andra produkter för 400 kr.
Det blev till slut detta spö http://www.miekofishing.se/pimpelspo...pimpelspo.html
Kommentera
-
Jag köpte ett Wiggler soft ismetespö och kapade ner handtaget ung 22 cm tror jag. Har inte testat det ännu. Skall försöka med det till en Jaw jacker.
Har ingen aning om hur det blir... Men det går att rigga upp ivf utan att spöt går i bitar.__________________________________________________ _____________________________
Covfefe
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Ismotorborr
av Josun
Startad av Josun, 2025-09-28, 18:54
|
8 svar
355 visningar
0 gillar