Å vad blev det för goa stövlar för Bergman måtro?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra stövlar till isfisket?
Collapse
X
-
Jag köpte 2 storlekar större än vanligtUrsprungligen postat av team färgen Visa inläggJa helt klart mer i min ekonomi då jag precis köpt flytoverall underställ ett par vantar men behöver ett par till och någon go mössa.
Fler röster vill jag gärna ha innan jag beställer. Gärna om storlekarna på era förslag. Tack på förhand
Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Tyvärr inga alls när tråden var aktuell förra gången men det var bra att tråden kom igång igen för denna vinter måste jag verkligen köpa nytt. Förra vintern körde jag med mina Timberland Gore-tex-kängor vilket funkade hyggligt. Men nu börjar de också sjunga på sista versen.Ursprungligen postat av anteman Visa inläggÅ vad blev det för goa stövlar för Bergman måtro?C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Jag har Igloo -30 och jag är nöjd! Har dock inga vinterstövlar att jämföra med
Otroligt lätta, trodde nästan att dom missat att skicka med stövlarna i paketet
Varma
Skaftet är, som andra nämnt, vida så det är svårt att få över byxorna
Mina är 2 storlekar större än vad jag normalt har i skor och då får jag gott och väl plats med tjocksockar
Kommentera
-
Jag har ett par Bekina Thermolite i tjock polyuretan (luftbubblor i "gummit") inte lika lätta som IGLOO av EVA men sannolikt längre livslängd och smalare skaft.
Fanns när jag köpte med anpassad iläggssocka men köpte utan för 300:- på rea. Föredrar stövel utan fast foder som tar lång tid att torka ur. Hellre iläggssocka/filtladda eller kraftig iläggsula och extra raggsockar om man är frusen.
Kommentera
-
Äger ett par Muckboot Tay Sport Artic. Grymt nöjd, kan vara hur kallt eller blaskigt det vill utan att man blir blöt eller fryser!
Kommentera
-
Jag har provat dessa i fiskebutiken hemma men jag behöver ha priset billigare.så är det bara.Ursprungligen postat av shiman0 Visa inläggÄger ett par Muckboot Tay Sport Artic. Grymt nöjd, kan vara hur kallt eller blaskigt det vill utan att man blir blöt eller fryser!
http://www.jaktia.se/sortiment/muckb...-vinterstovel/
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Ismotorborr
av Josun
Startad av Josun, 2025-09-28, 18:54
|
8 svar
300 visningar
0 gillar