Wiggler soft, uppbyggnad??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiggler soft, uppbyggnad???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Wiggler soft, uppbyggnad???

    Tjenispenis!
    något luddig rubrik ja...men, nån som har testat å råkat knäcka, misshandla sönder ett wiggler soft (eller annan hårdhet, dom lär väl alla va uppbyggda på samma vis...) å vet om klingan går genom hela spöet, alltså vidare igenom handtag/rullfäste etc? eller äre bara slut på klingan strax efter frontgreppet börjar typ?

    lite smått halvsugen å bygga om ett med pistolgrepp, men vill inte förlora nån totallängd på det helst...och ja, näe, trots de e typ det billigaste spöet som finns så är jag för fattig för å vilja chansa å kolla, gillar mina wiggler för mycke för å pajja å se att de va helt i onödan...

    mvh/peter
    https://www.facebook.com/OKspinners/

  • #2
    Ett wiggler medium sprack rullfästet för mig på för några år sedan. Och klingan gick förbi det iallafall. Tyvärr hamnade det på tippen för någon månad sedan. Annars hade jag kunnat kolla på det. Prova att försiktigt ta bort ändgummit på ett. Om du tar lite tid på dig borde du inte skada det värre än att du kan limma på det igen.

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Fiskarn0383 Visa inlägg
      Ett wiggler medium sprack rullfästet för mig på för några år sedan. Och klingan gick förbi det iallafall. Tyvärr hamnade det på tippen för någon månad sedan. Annars hade jag kunnat kolla på det. Prova att försiktigt ta bort ändgummit på ett. Om du tar lite tid på dig borde du inte skada det värre än att du kan limma på det igen.
      tack för svaret!!!
      ja alltså, jag älskar wigglers ismeteklingor, soft ffa... älskart! men just rullfästet är ju tyvärr de som drar ner det hela... nice legs, shame about the face så att säga...

      men aaaah, ja du har nog troligen en poäng där! om ingen annan råkat pajjat ett wiggler ismete och orkar kommentera så får jag kanske helt enkelt bara göra som du säger, gräva mig in å kika lite försiktigt hure ser ut!!!
      https://www.facebook.com/OKspinners/

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Sebbe T, 2023-05-02, 15:02
      0 svar
      216 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Sebbe T
      av Sebbe T
       
      Startad av Gädd-jos, 2023-07-26, 21:05
      2 svar
      180 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Gädd-jos  
      Startad av Sadda, 2023-12-08, 17:09
      14 svar
      609 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg lsjonsson  
      Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
      6 svar
      245 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Niklar
      av Niklar
       
      Startad av Sadda, 2024-01-07, 21:00
      7 svar
      435 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Låg_Profil  
      Arbetar...
      X