Stödadapter skruvdragare till isborr - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stödadapter skruvdragare till isborr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Stödadapter skruvdragare till isborr

    Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen då skruvdragaren blir så tung när man ska ha den till annat. Borrar inte så många hål när jag fiskar, klara mig nog med 4 ah batterier och max 150 mm borr. Men svår att hitta såna skruvdragare med stödhantag. Är det nån som testat dom här stödhantagen?

  • #2
    Jag har en sådan på 200mm borren, funkar kanon. På min 130 mm kör jag bara med ett handtag direkt på borrmaskinen.

    Kommentera


    • #3
      Handtag för borrmaskin har jag köpt på Tradera och även skickat efter från butik. Gäller att veta dimensionen på maskinen innan chucken.

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Sikt1 Visa inlägg
        Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen då skruvdragaren blir så tung när man ska ha den till annat. Borrar inte så många hål när jag fiskar, klara mig nog med 4 ah batterier och max 150 mm borr. Men svår att hitta såna skruvdragare med stödhantag. Är det nån som testat dom här stödhantagen?
        Det är inte ah utan Newton som styr orken sen har du batterikapacitet för antal hål
        en klen lätt maskin är skit till en isborr även med 4ah batteri -har du varken isborr eller skruvdragare så köp en strikemaster 24 med 150 borr, du hamnar på samma peng med en bra dragare ändå en lätt dragare duger inte till och du kommer bli förbannad
        provat med lättare hikoki och milwauke men har en bror med strikemaster nu och det är inte jämförbart

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av Sikt1 Visa inlägg
          Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen då skruvdragaren blir så tung när man ska ha den till annat. Borrar inte så många hål när jag fiskar, klara mig nog med 4 ah batterier och max 150 mm borr. Men svår att hitta såna skruvdragare med stödhantag. Är det nån som testat dom här stödhantagen?
          Jag kör exakt den där ihop med min Makita skruvdragare med 135 nm och 200 Mora ice expert pro borr. Funkar fantastiskt bra. Kör med 5ah batteri och byter sällan batteri. 50-60 cm is, inga problem.

          Det bästa med denna setup är att man har en riktigt bra skruvdragare som man kan använda till annat.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Sebbe T, 2023-05-02, 15:02
          0 svar
          216 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sebbe T
          av Sebbe T
           
          Startad av Gädd-jos, 2023-07-26, 21:05
          2 svar
          180 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Gädd-jos  
          Startad av Sadda, 2023-12-08, 17:09
          14 svar
          609 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg lsjonsson  
          Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
          6 svar
          245 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Niklar
          av Niklar
           
          Startad av Sadda, 2024-01-07, 21:00
          7 svar
          435 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Låg_Profil  
          Arbetar...
          X