så jag lade en beställning hos söder på ett st.croix classic jerk. dom ringde upp mig idag och sa att det va slut i lager och nästa sändning vart försenad så det skulle ta över en månad att få i lager igen. men killen jag snacka me på söder rekomenderare verkligen ett downsizer. tanken är ju att det ska funka som ett rent jerk spö då jag kör andra beten på mitt lipstick.
hur väl kommer downsizer spöt funka som ren jerk pinne?
jag kör i regel inte tyngre jerkar än 120g. blir mycket wolfcreek cub / the wolf, sz squarepusher och liknande.
så jag undra om jag gjort ett bra köp, vet inte själv ännu för jag har inte fått hem det ännu.
jag ser ju många fördelar med ett 7,3 spö iaf. mer lina lyfts vid mothugg. bättre å drilla me. inte lika lått å tappa fisk vid hugg på kort lina.
hur väl kommer downsizer spöt funka som ren jerk pinne?
jag kör i regel inte tyngre jerkar än 120g. blir mycket wolfcreek cub / the wolf, sz squarepusher och liknande.
så jag undra om jag gjort ett bra köp, vet inte själv ännu för jag har inte fått hem det ännu.
jag ser ju många fördelar med ett 7,3 spö iaf. mer lina lyfts vid mothugg. bättre å drilla me. inte lika lått å tappa fisk vid hugg på kort lina.
Kommentera