Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ditt senaste inköp.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Dessa två kommer få vänta ett tag innan dom får tid i vattnet, en hemlig sjö i Norrland väntar på dom Click image for larger version

Name:	IMG_20170509_191920.jpg
Views:	1
Size:	990,6 KB
ID:	1784106

Kommentera

• Click image for larger version

Name:	IMG_2353.jpg
Size:	1,11 MB
ID:	1784107
      En daiwa coastal att matcha mitt eastfield slingshot. Curado 301:an som satt på innan är en fantastisk rulle men tyvärrr lite för stor och tung för det hör spöt

Kommentera

• Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inlägg
        Jag tog ledigt på em idag. Blev tvungen att åka in till Malmö för att fixa några saker. Inte så ofta en lantis som jag kör in till "storstan" liksom!
        Det mesta handlar jag faktiskt på nätet, bara blir så.

På mässan i Jönköping kollade jag in Headbanger dragen och vart ganska sugen. Nu när jag ändå brände så mkt pengar idag så spelade ju inte några hundra till någon roll. Fanns inte så många färger att välja på men blå/silver/vit är aldrig fel och jag gillade den här grön/brun/murriga varianten. Båda två flytande. Hoppas gäddorna kommer gilla dom lika mycket som jag gör!

Har du hunnit testa Headbanger dragen ännu ? är lite nyfiken på dom då jag gillar hur dom verkar röra sig i vattnet.

Kommentera

• Blev ett besök till Stockholms bästa butik igår och för ovanlighetens skull så klarade jag mig på ett tvåsiffrigt kvittobelopp . Dessa var "the shit" när jag var på Åland förra helgen och fiskade gädda. Eller rättare sagt var det shit att jag inte hade några i min beteslåda då alla andra i sällskapet drog nya PBn på den. Jag hade dock färgen, men i den mindre storleken, fast den var aldrig intressant för fisken tyvärr. Troligtvis liknar de Nors eller någon liknande fisk som är Gäddans naturliga betesfisk.

Click image for larger version

Name:	A7C1AD6A-7E0E-443B-8F28-5E58EB7DBC05.jpg
Size:	517,2 KB
ID:	1784149

Kommentera

• Ett Savage Gear Bushwacker XLNT2 7 fot 10-40 gram för 500 spänn på XXL-rean, att använda som komplementspö för gös/abborre med lite större jiggar.

Kommentera

• vision subzero jacka och visions denim brallor

Kommentera

• Ursprungligen postat av drdrain Visa inlägg
                Har du hunnit testa Headbanger dragen ännu ? är lite nyfiken på dom då jag gillar hur dom verkar röra sig i vattnet.
                Japp! jag körde en runda förra helgen i Snogeholm men det kändes som att gäddorna hade "slagit av" när jag väl började fiske med Headbangerdragen.
                Dom rör sig jäkligt spännande i vattnet. Ställer sig nästan på tvären i vattnet ibland så det näst intill känns som man har ett hugg. Verkligen levande och oregebunden gång. (Automatisk jerkbait liksom) Båda mina drag är flytande och dom går väldigt ytligt. Funkar ganska bra trots vegetation, inte så mkt är såklart. Tyvärr inga hugg på dom förra helgen men jag är övertrygad om att dom kommer leverera med tiden. Fin kvatite och finnish.... fattas bara för dom kostar en slant. Gick fast i botten vid ett tillfälle... var lite spännande (nästan som napp) och gav extra glädje när jag fick upp draget till slut! Hehe!

Kommentera

• Efter ett spontanköp av ett Prorex AGS 40-80 så på något sätt blev det ännu en gäddrulle lite oplanerat. En Daiwa Zillion HD från sporting plus några meter Smackdown braid från staterna.

Click image for larger version

Name:	zillion.jpg
Size:	849,6 KB
ID:	1784150

Kommentera

• Ett gäng Yo-Zuri från USA (Ebay) i magnum modell, både deep diver och grundgående (beställde fler av samma färger då det är bra med backups).
                    Bifogade filer
                    Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

• En Line thru trout 20cm ss i färgen Dirty roach, En 3d roach 18cm ss sen slank det även ner en Pig shad som kostade mig hela kronan

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Test005, 2004-04-05, 08:51
                      32 svar
                      4 640 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Swiking
                      av Swiking