Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ditt senaste inköp.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Inhandlat lite beteslås och lekande från Kina. Sen en pro rocket BE 6501 för laxfiske i Suldalslågen i augusti.

Sen för att fortsätta off topic som ovan: Inhandlade ett paket ekologiska morötter... Vad har det med fiske och göra? Morötter innehåller A-vitamin som är viktigt för näthinnans funktion och ger bättre syn. Då kan jag se fisken bättre men normalt får man i sig detta i tillräcklig mängd av vanlig kost så det hade egentligen inget med fiske att göra.

Kommentera

• Senaste inköpen
      Click image for larger version

Name:	IMG_20170329_161829.jpg
Views:	1
Size:	1,07 MB
ID:	1783990Click image for larger version

Name:	IMG_20170329_150809.jpg
Size:	1,02 MB
ID:	1783991
      Kan tillägga att damen i huset inte blev så glad..

Kommentera

• Click image for larger version

Name:	IMG_4223.jpg
Size:	1 007,3 KB
ID:	1783995
        Click image for larger version

Name:	IMG_4214.jpg
Size:	1,02 MB
ID:	1783996

Lite drag som toby rocket, percy the perch, mcmio jr och danny the duck. Samt morakniv.

Sen har jag skaffat en revo alx på ett venerate, samt ett fantasista beast till min beast :-)

Kommentera

• Ursprungligen postat av esox88
          Ett gunki umi xxh och ett shegki 210 7-21g med en gunki rulle. Allt för 850:-
          Helgens deal!
          Såg den oxå på blocket, helt galet billigt!!

/mvh Uffe

Kommentera

• Ja det kan man säga! Maila på dom första gången de låg ute. Då för 2000:-. Va en penn conflict på umi spöt då har jag för mig. Men fick inget svar. Såg annonsen igår, nytt pris. Maila i morse o hämta direkt! Enda som ser använt ut är rullen. Spöna ser flång nya ut. Så känner mig nöjd!

Kommentera

• Ett HDS 7 Gen 3 från olssonsfiske med c-map sjökort för hela Norden. Äntligen säger jag bara, som jag fluktat utan att komma till skott. Ska bli skoj att ta del av den nya tekniken.

Ni gurus kan räkna med några dumma frågor från mig.

Kommentera

• Det finns en naturlag som är starkare och svårare att övervinna än gravitationen, nämligen; fiskepryls-ha-galenskapen.
                Sjukt stressad åker jag igenom Vänersborg i lördags, hade inte ens tid att stanna och köpa en kopp kaffe. Men när jag närmade mig Mellerud inser jag att jag på något mystiskt sätt ändå lyckats inhandla ett litet paket flötesstopp från "Snäjk". Har bara vaga minnen av att jag ens varit inne i butiken..

Kommentera

• Ursprungligen postat av tpettersson Visa inlägg
                  Det finns en naturlag som är starkare och svårare att övervinna än gravitationen, nämligen; fiskepryls-ha-galenskapen.
                  Sjukt stressad åker jag igenom Vänersborg i lördags, hade inte ens tid att stanna och köpa en kopp kaffe. Men när jag närmade mig Mellerud inser jag att jag på något mystiskt sätt ändå lyckats inhandla ett litet paket flötesstopp från "Snäjk". Har bara vaga minnen av att jag ens varit inne i butiken..
                  Hmmm jag lider ju själv sedan många år av CAS (Chronic Angling Syndrome). Det är lite oklart om det är en medfödd eller smittsam åkomma men du verkar ju vara drabbad.
                  Symtomen kan variera men ger sig ofta uttryck i köpmani och ibland drömmande tankeuppehåll där den drabbade suckar djupt vid åsynen av sjöar och vattendrag.
                  I nuläget finns ingen bot och de som försökt forska kring detta har konstigt nog åkt iväg för att fiska....

Kommentera

• Click image for larger version

Name:	IMG_20170425_162415_781.jpg
Size:	690,7 KB
ID:	1784017

Yay, äntligen har den multifärgade J-braiden anlänt

Fick först en mörkgrön rackare som skickades tillbaka så denna anlände i grevens tid.
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• Köptes Multicolor (bästa färgen/funktionen jue!!!) J-braid även hära, 0.42 för min del.
                      Men, jag var lite försiktig då jag inte fiskat med den förut så tog bara en 300m. Dock var den ändå billigare /m än den 1500m-rulle jag annars sneglat på, övrigt som samköptes denna gång var en SG XL-håv och en ERC TripleD, kunglig vobbler/jerk och perfekt bete för lååångt häng nu då förleksfisket här drar igång!!!

Hoppas allt detta ska få bekänna färg imorn!

mvh/peter
                      https://www.facebook.com/OKspinners/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Test005, 2004-04-05, 08:51
                      32 svar
                      4 640 visningar
                      0 gillar