Ditt senaste inköp. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ditt senaste inköp.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Husse0416
    replied
    Ursprungligen postat av drdrain Visa inlägg
    Har du hunnit testa Headbanger dragen ännu ? är lite nyfiken på dom då jag gillar hur dom verkar röra sig i vattnet.
    Japp! jag körde en runda förra helgen i Snogeholm men det kändes som att gäddorna hade "slagit av" när jag väl började fiske med Headbangerdragen.
    Dom rör sig jäkligt spännande i vattnet. Ställer sig nästan på tvären i vattnet ibland så det näst intill känns som man har ett hugg. Verkligen levande och oregebunden gång. (Automatisk jerkbait liksom) Båda mina drag är flytande och dom går väldigt ytligt. Funkar ganska bra trots vegetation, inte så mkt är såklart. Tyvärr inga hugg på dom förra helgen men jag är övertrygad om att dom kommer leverera med tiden. Fin kvatite och finnish.... fattas bara för dom kostar en slant. Gick fast i botten vid ett tillfälle... var lite spännande (nästan som napp) och gav extra glädje när jag fick upp draget till slut! Hehe!

Lämna en kommentar:

• Knug87
    replied
    vision subzero jacka och visions denim brallor

Lämna en kommentar:

• holden
    replied
    Ett Savage Gear Bushwacker XLNT2 7 fot 10-40 gram för 500 spänn på XXL-rean, att använda som komplementspö för gös/abborre med lite större jiggar.

Lämna en kommentar:

• jbphotose
    replied
    Blev ett besök till Stockholms bästa butik igår och för ovanlighetens skull så klarade jag mig på ett tvåsiffrigt kvittobelopp . Dessa var "the shit" när jag var på Åland förra helgen och fiskade gädda. Eller rättare sagt var det shit att jag inte hade några i min beteslåda då alla andra i sällskapet drog nya PBn på den. Jag hade dock färgen, men i den mindre storleken, fast den var aldrig intressant för fisken tyvärr. Troligtvis liknar de Nors eller någon liknande fisk som är Gäddans naturliga betesfisk.

Click image for larger version

Name:	A7C1AD6A-7E0E-443B-8F28-5E58EB7DBC05.jpg
Views:	1
Size:	517,2 KB
ID:	1784149

Lämna en kommentar:

• drdrain
    replied
    Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inlägg
    Jag tog ledigt på em idag. Blev tvungen att åka in till Malmö för att fixa några saker. Inte så ofta en lantis som jag kör in till "storstan" liksom!
    Det mesta handlar jag faktiskt på nätet, bara blir så.

På mässan i Jönköping kollade jag in Headbanger dragen och vart ganska sugen. Nu när jag ändå brände så mkt pengar idag så spelade ju inte några hundra till någon roll. Fanns inte så många färger att välja på men blå/silver/vit är aldrig fel och jag gillade den här grön/brun/murriga varianten. Båda två flytande. Hoppas gäddorna kommer gilla dom lika mycket som jag gör!

Har du hunnit testa Headbanger dragen ännu ? är lite nyfiken på dom då jag gillar hur dom verkar röra sig i vattnet.

Lämna en kommentar:

• Syster Hung
    replied

Name:	IMG_2353.jpg
Size:	1,11 MB
ID:	1784107
    En daiwa coastal att matcha mitt eastfield slingshot. Curado 301:an som satt på innan är en fantastisk rulle men tyvärrr lite för stor och tung för det hör spöt

Lämna en kommentar:

• niinmita
    replied
    Dessa två kommer få vänta ett tag innan dom får tid i vattnet, en hemlig sjö i Norrland väntar på dom Click image for larger version

Name:	IMG_20170509_191920.jpg
Size:	990,6 KB
ID:	1784106

Lämna en kommentar:

• Moverare
    replied
    Hittade ett Abu Diplomat 850 flugspö på en loppis idag, spöt är ofiskat och i absolut nyskick.

Lämna en kommentar:

• jbphotose
    replied

Name:	IMG_8091.JPG
Size:	352,6 KB
ID:	1784100Click image for larger version

Name:	IMG_8093.jpg
Size:	999,2 KB
ID:	1784101
    Det blev en curado 201hg som kommer få sitta på mitt swimbaitspö som downsizerigg. Kombon blev 100g lättare jämfört med när det tidigare sagt en NACL-rulle på samma spö .

Lämna en kommentar:

• maxb
    replied
    Ett stycke Shimano Jackall Poison Adrena

Name:	Fil 001.jpg
Size:	696,8 KB
ID:	1784098Click image for larger version

Name:	Fil 000.jpg
Size:	633,6 KB