Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ditt senaste inköp.
Collapse
X
-
Mer godis!
Lite nya småjiggar, 6cm långa. 6st för 18:- på Ali om jag minns rätt. Hade nästan glömt att jag beställt dom, (över 2 mån sen).
Ska köra dom på Abborre (dropshot) och testa spinnfiske med bombarda efter HÖ.
Blir nog finfint som upphängare till havsfisket också. Beställde 12st av varje färg så nu är jigglådan fylld inför nästa säsong.
Sen blev det en liten beställnkng från Olssons... igen... Mellandsgrea ju!
Superpris på Tekota 600LC till djupriggen. Nu kör vi trolling!! Kunde inte låta bli! (Det är billigt med kinesiska äggnudlar)
1350:- st så det blev 2 st.... Sambon skriker av lycka!!
Kunde inte motstå dom här Bomber djupgående 25A, ashärlig färg, så det blev ett par såna också!
Gott slut o gott nytt år!!
Mer prylar nästa år kanske (men det börjar bli fullt i lådorna)!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inläggMer prylar nästa år kanske (men det börjar bli fullt i lådorna)!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inlägg...du kan ju alltid förvara dem i hängmattan...Jag ska genast hänga upp hängmattan inomhus!!
Idag var det nästan lite jobbigt att hämta mitt senaste paket från Olssons. Sambon var med eftersom vi har lite semster båda två. Hon tänkte väl att det var något försenat julpaket från släkten. Den blicken jag fick när hon såg tejpen på paketet, OLSSONS FISKE, oj, dom säger att blickar inte kan döda o tur e väl det!! Haha! "Ännu mer fiskeprylar???" Jag svarade modigt och käckt utan en darrning på rösten och försökte låta väldigt cool och smart, "Mellandagsrea vet du!!"
Jag menar vilken kvinna på jorden kan förneka att inte mellandagsrea är ett tungt argument!! Haha!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av byggarn Visa inläggnu har jag gett mig själv köpstopp resten av året.....blir tufft, men det MÅSTE gå...
Du får haka på något AA möte..... typ såhär...
"Hej allihop! Jag heter Gustav och jag är sportfiskare. Jag är stolt idag för jag hållit mig "nykter". Nu är det 2 månader sen jag köpte fiskepylar sist!"
Applåder!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av byggarn Visa inläggnu har jag gett mig själv köpstopp resten av året.....blir tufft, men det MÅSTE gå...Instagram: mattiasandersson90
Bara ett kast till...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av EuroPike Visa inlägg2 dagar kvar av året så det borde man ju kunna klara :p
Kommentera
-
Ursprungligen postat av byggarn Visa inläggnu har jag gett mig själv köpstopp resten av året.....blir tufft, men det MÅSTE gå...Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av byggarn Visa inläggnu har jag gett mig själv köpstopp resten av året.....blir tufft, men det MÅSTE gå...
Själv sköt jag upp det till nästa år. I dag trillade jag dit på några nya Vicke Slim och spö att kasta dem med..
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Ditt senaste inköp.av Classe69Black Friday inköp här på FS
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2019-11-29, 13:57 -
-
Svar till Ditt senaste inköp.av iron9Köpte 6 st nya 18 cm wobbler från Finland förra veckan. Gillade dom skarpt och beställde fem till idag....
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2019-10-23, 23:50 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Test005, 2004-04-05, 09:51
|
32 svar
4 682 visningar
0 gillar