Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
REA tråden
Collapse
X
-
Det har tipsats lite dåligt om REA på sistone.
Köpte nyligen 2 st Penn Conflict 4000 för endast 1460 kr inkl. frakt från en brittisk webbshop via E-bay...
Lämna en kommentar:
-
Samma här. Beställde en shimano cooler bag. Kanonpris och stod som i lager. Köp genomfördes, pengar drogs, bekräftelsemail kom där den står som restad. Ett par timmar senare ett mail att den ej fanns och rean ej gäller restorder.
Jävla drygt att man får reda på att den är restad efter betalning...
Pengarna betalades tillbaka efter sista mailet.
Men man blir ju fan irriterad som satan.
Står ff som i lager om man googlar väskan och scrollar till predatorshop.
Jag blir irriterad då de va födelsedagspresent från sambon och hon lika irriterad över att man i slutet på 2016 inte kan ha ett fungerande lagersaldo, förens man skickat pengarna.. Då jäklar funkar det...
O lite halvsnorkiga svar i chatten när man klagar..
Lämna en kommentar:
-
Samma sak hände mig. Beställde en BFT monster net håv och fick ett mail några timmar senare att den inte fanns i lager.Ursprungligen postat av KN Visa inläggMåste tyvärr meddela att Predatorshop.se inte är speciellt professionella. Jag beställde precis en Rarenium 4000 och innan jag tryckte på "köp" så chattade jag med dom och ställde frågan två ggr om den fanns på lager, dom försäkrade mig om att så var fallet. Jag köpte och fick efter drygt en timme ett telefonsamtal att den inte finns. Inga vettiga alternativ fanns så ordern blev återkallad.
Suck! Man blir väldigt besviken på sånt här.
Lämna en kommentar:
-
Har beställt från Predatorshop den här veckan. Paket klart för avhämtning ca 24h från beställning. Har varit med om andra webbutiker som haft riktigt dålig koll på sitt saldo tidigare. Verkar inte vara unikt för Predatorshop.
Lämna en kommentar:
-
Hej alla!
Nyreggad och första posten - får väl presentera mig på annat ställe. Fiskar iaf mest i Sthlm Skärgård med Djurö som bas.
Tänkte även tipsa om www.draginynas.se (Nynäshamn) som har rätt juste mellandagsrea. 50% på rätt mycket. Iofs troligen från "riktpriser" men ändå. Köpte själv två stycken Savage Gear Bushwacker XLNT2 till rena vrakpriset.
(Lade dessutom en order på en rulle och lite drag hos predatorshop.se. Ordern påstås vara "färdigbehandlad" iaf. Så det verkar funka bra. Med faktura så riskar man inget heller.)
Lämna en kommentar:
-
Förstår att det känns rutten, Hade själv varit väldigt besviken..
Men jag har beställt prylar två gånger under rean. Sakerna kom fram dagen efter och allt var med, priserna helt galna. Chattade idag senast med personalen och blev väldigt bra bemött.
Min upplevelse gör det inte bättre för dig, jag vet. Jag hoppas att du hittar rullen till ett bra pris! det brukar inte vara särskilt långt mellan reorna. :-)
Om jag hittar Rarenium 400 till ett liknande pris så skickar jag ett PM till dig..
Lämna en kommentar:
-
Måste tyvärr meddela att Predatorshop.se inte är speciellt professionella. Jag beställde precis en Rarenium 4000 och innan jag tryckte på "köp" så chattade jag med dom och ställde frågan två ggr om den fanns på lager, dom försäkrade mig om att så var fallet. Jag köpte och fick efter drygt en timme ett telefonsamtal att den inte finns. Inga vettiga alternativ fanns så ordern blev återkallad.
Suck! Man blir väldigt besviken på sånt här.
Lämna en kommentar:
-
Tackar för tippset,blev en hel del bra å ha grejjer,till ett riktigt bra pris!!Ursprungligen postat av joens Visa inlägg40% på Predatorshop.se med koden "Mellandagsrea".
Finns en del att fynda där. De verkar inte ha brytt sig att höja priserna inför rean heller!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
2025-07-14, 15:30 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 367 visningar