REA tråden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

REA tråden

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Måste tyvärr meddela att Predatorshop.se inte är speciellt professionella. Jag beställde precis en Rarenium 4000 och innan jag tryckte på "köp" så chattade jag med dom och ställde frågan två ggr om den fanns på lager, dom försäkrade mig om att så var fallet. Jag köpte och fick efter drygt en timme ett telefonsamtal att den inte finns. Inga vettiga alternativ fanns så ordern blev återkallad.

Suck! Man blir väldigt besviken på sånt här.

Kommentera

• Förstår att det känns rutten, Hade själv varit väldigt besviken..

Men jag har beställt prylar två gånger under rean. Sakerna kom fram dagen efter och allt var med, priserna helt galna. Chattade idag senast med personalen och blev väldigt bra bemött.

Min upplevelse gör det inte bättre för dig, jag vet. Jag hoppas att du hittar rullen till ett bra pris! det brukar inte vara särskilt långt mellan reorna. :-)

Om jag hittar Rarenium 400 till ett liknande pris så skickar jag ett PM till dig..
      <*)))>< <*)))>< <*)))><
      Sitt inte där och slöa, ut och fiska!!!

Kommentera

• Hej alla!
        Nyreggad och första posten - får väl presentera mig på annat ställe. Fiskar iaf mest i Sthlm Skärgård med Djurö som bas.

Tänkte även tipsa om www.draginynas.se (Nynäshamn) som har rätt juste mellandagsrea. 50% på rätt mycket. Iofs troligen från "riktpriser" men ändå. Köpte själv två stycken Savage Gear Bushwacker XLNT2 till rena vrakpriset.

(Lade dessutom en order på en rulle och lite drag hos predatorshop.se. Ordern påstås vara "färdigbehandlad" iaf. Så det verkar funka bra. Med faktura så riskar man inget heller.)

Kommentera

• Har beställt från Predatorshop den här veckan. Paket klart för avhämtning ca 24h från beställning. Har varit med om andra webbutiker som haft riktigt dålig koll på sitt saldo tidigare. Verkar inte vara unikt för Predatorshop.

Kommentera

• Sakerna jag beställt från predatorshop har nu anlänt.

Kommentera

• Ursprungligen postat av KN Visa inlägg
              Måste tyvärr meddela att Predatorshop.se inte är speciellt professionella. Jag beställde precis en Rarenium 4000 och innan jag tryckte på "köp" så chattade jag med dom och ställde frågan två ggr om den fanns på lager, dom försäkrade mig om att så var fallet. Jag köpte och fick efter drygt en timme ett telefonsamtal att den inte finns. Inga vettiga alternativ fanns så ordern blev återkallad.

Suck! Man blir väldigt besviken på sånt här.
              Samma sak hände mig. Beställde en BFT monster net håv och fick ett mail några timmar senare att den inte fanns i lager.

Kommentera

• Samma här. Beställde en shimano cooler bag. Kanonpris och stod som i lager. Köp genomfördes, pengar drogs, bekräftelsemail kom där den står som restad. Ett par timmar senare ett mail att den ej fanns och rean ej gäller restorder.
                Jävla drygt att man får reda på att den är restad efter betalning...
                Pengarna betalades tillbaka efter sista mailet.
                Men man blir ju fan irriterad som satan.
                Står ff som i lager om man googlar väskan och scrollar till predatorshop.
                Jag blir irriterad då de va födelsedagspresent från sambon och hon lika irriterad över att man i slutet på 2016 inte kan ha ett fungerande lagersaldo, förens man skickat pengarna.. Då jäklar funkar det...
                O lite halvsnorkiga svar i chatten när man klagar..

Kommentera

• Det har tipsats lite dåligt om REA på sistone.

Köpte nyligen 2 st Penn Conflict 4000 för endast 1460 kr inkl. frakt från en brittisk webbshop via E-bay...
                  sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

• Att du fick två Penn för knappt 1500:- förstår jag, de rullarna betyder trubbel...

Kommentera

• Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                      Att du fick två Penn för knappt 1500:- förstår jag, de rullarna betyder trubbel...
                      Jag tror att de blir utmärkta till det fiske jag ska ha dem till. Pillemete från båt i Öresund innebär att jag på höjd kommer att kasta 20 meter med underhandskast.

De flesta (och de skickligaste) i fiskeklubben har haft Penn i åratal (Battle II, Conflict m.fl) till det fisket och har inget att anmärka.

Kastkanoner i form av Daiwa-haspelrullar (till spinn och mete) har jag redan men vill ogärna misshandla dessa i havsmiljö.
                      Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2017-07-17, 09:15.
                      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                      24 svar
                      2 367 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13