Skickade en fråga ner till en dansk butik och dom var så snälla att dom svarade mig snabbt, men svaret blev jag inget klokare av, sk språkförbistringar...
Min fråga:
"Intresserad av detta spö/stang men undrar om min rulle/multihjul passar i rullfästet.
Jag har en Amb 6500i TSR med aluminiumstativ och en rejäl rullfot som är 79mm lång.
Hur mycket kan man öppna rullfästet på detta spö som mest?"
Deras svar:
"Tak for din email. Den kan sagtens være der i længden."
Jag förstår att han är artig och trevlig, men inte om jag kan använda spöt eller inte, blev inte klokare när jag provade Google translate:
"Tack för ditt mail. Det kan mycket väl vara så att i det långa loppet."
Hoppas det är någon här som kan översätta åt mig, så jag slipper känna mig dum i huvudet som inte förstår grannarna...;P
Min fråga:
"Intresserad av detta spö/stang men undrar om min rulle/multihjul passar i rullfästet.
Jag har en Amb 6500i TSR med aluminiumstativ och en rejäl rullfot som är 79mm lång.
Hur mycket kan man öppna rullfästet på detta spö som mest?"
Deras svar:
"Tak for din email. Den kan sagtens være der i længden."
Jag förstår att han är artig och trevlig, men inte om jag kan använda spöt eller inte, blev inte klokare när jag provade Google translate:
"Tack för ditt mail. Det kan mycket väl vara så att i det långa loppet."
Hoppas det är någon här som kan översätta åt mig, så jag slipper känna mig dum i huvudet som inte förstår grannarna...;P
Kommentera