Eran Fiskeutrustning ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Eran Fiskeutrustning ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Eran Fiskeutrustning ?

Hej ! Jag tänkte att vi skulle kunna dela med oss av bilder av våra fiske utrustningar och sånt. Jag tror jag har med mig det mesta som behövs men jag är nybörjare inom fiske och har bara fiskat i nåt/några år så det här är det jag har.Tanken är att vi ska tipsa varandra om vad man kan ha i fiskelådan eller väskan.

Det här är ingen ***mätartråd där man skryter om sin utrustning och jag
    blir inspirerad av att se fiskeprylar såhär på vintern så man längtar ännu mera till fiskesäsongen.
    Hoppas det inte finns nån sån här tråd redan.

Hur lägger man upp bilder här ? annars så får jag väl lägga upp på annat sett imorgon

// Jakobsson

Ursprungligen postat av Jakobsson_
    Hej ! Jag tänkte att vi skulle kunna dela med oss av bilder av våra fiske utrustningar och sånt. Jag tror jag har med mig det mesta som behövs men jag är nybörjare inom fiske och har bara fiskat i nåt/några år så det här är det jag har.Tanken är att vi ska tipsa varandra om vad man kan ha i fiskelådan eller väskan.

Det här är ingen ***mätartråd där man skryter om sin utrustning och jag
    blir inspirerad av att se fiskeprylar såhär på vintern så man längtar ännu mera till fiskesäsongen.
    Hoppas det inte finns nån sån här tråd redan.

Hur lägger man upp bilder här ? annars så får jag väl lägga upp på annat sett imorgon

// Jakobsson
    Jodu Jakobsson du är helt rätt ute. Och har kommit till precis rätt ställe. Kolla runt lite i undergrupperna under ”Forum” och jag lovar att du efter några veckor kommer att känna dig spränglärd! Och ändå har du nog inte hunnit igenom allt.