Avkrokningsmatta! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Avkrokningsmatta!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Avkrokningsmatta!

    Halloj!

    Kort och koncist, behöver tips på alternativ vad gäller avkrokningsmattor. Den måste klara 130 cm, den måste vara möjliga att rulla ihop till små dimensioner (kan vara full längd, men ihoprullningsbar till liten diameter), den måste vara tåliga mot vassa kanter, saltvatten och belastning, samt att den skall vara möjlig att väg fisk i. Pris inte det viktigaste, men så prisvärd som möjlig är naturligtvis önskvärt.

    Ge mig tips, så slipper ni att klaga på mig när en fisk ligger på en durk. Ta möjligheten nu, att med god ton rekommendera ett bra alternativ.

    /Kristian Seth
    sigpic

  • #2
    Använder själv ett självuppblåsande liggunderlag. Blir litet när man rullar ihop det.
    Går dock inte väga med den..

    Kommentera


    • #3
      Tror att Chub har en fin modell som är stor och rymlig, den går att väga fisken bra i då den har kanter. Robust och tar nog inte så stor plats. Grindpalm har någon sådan, fråga honom om modell. Även Nash har något liknande vad jag vet
      På jakt efter 15+

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Sturgeon Visa inlägg
        Halloj!

        Kort och koncist, behöver tips på alternativ vad gäller avkrokningsmattor. Den måste klara 130 cm, den måste vara möjliga att rulla ihop till små dimensioner (kan vara full längd, men ihoprullningsbar till liten diameter), den måste vara tåliga mot vassa kanter, saltvatten och belastning, samt att den skall vara möjlig att väg fisk i. Pris inte det viktigaste, men så prisvärd som möjlig är naturligtvis önskvärt.

        Ge mig tips, så slipper ni att klaga på mig när en fisk ligger på en durk. Ta möjligheten nu, att med god ton rekommendera ett bra alternativ.

        /Kristian Seth
        Det finns presseningar som är 1*1m och fäst sedan lina i öljetterna för vägning perfekt tycker jag och billigt.
        Jig-fishing är roligast.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
        2 svar
        2 495 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg TomHiddleston  
        Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
        24 svar
        3 828 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg uffe62
        av uffe62
         
        Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
        39 svar
        5 645 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg OGRudan
        av OGRudan
         
        Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
        468 svar
        107 657 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Julle68
        av Julle68
         
        Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
        3 548 svar
        229 084 visningar
        12 gillar
        Senaste inlägg Piscantur stercore  
        Arbetar...
        X