Hjälp! - certate 2500r-hyper digigear limited model - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp! - certate 2500r-hyper digigear limited model

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hjälp! - certate 2500r-hyper digigear limited model

Var inne på attt köpa en Shimano till mitt G Loomis men har tack vare er förstått att Daiwas utbud (iaf utomlands) är mycket bra. Har hittat denna Cerate på plat.co.jp som fått mycket bra kritik och ser fantastisk ut.

Detta resulterar i ett par frågor:

Någon som känner till denna rulle närmare?
    Är plat en bra leverantör eller finns det andra ni kan rekommandera (gärna inom EU för att slippa moms/skatt) ?

/ Sandhman

Daiwas "performance" rullar är good shit, du kommer inte att bli missnöjd. Dock så är en del av deras specialare gjorda till viss del i magnesium och skall inte användas i saltvatten, kolla det innan du bestämmer modell.

Denna sida har mycket gottigott.

Fishing tackle from Japan, We specialize in Japan Domestic Models of Shimano and Daiwa reels and tuning parts.
    Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

2000 kr för uppgraderad kraftöverföring och en häftigare färgsättning jämfört med standardlrullen är att ta hutlöst bra betalt tycker jag. Även om du nu får med original delarna som i detta fall.
      Jag har handlat en del med plat och de har varit bra att ha å göra med de gånger jag handlat med dem. Japantackle.com har jag också handlat några gånger med och jag tycker de har en juste filosofi när det gäller att se lite mer långsiktigt vid köp av dem. Där får du bra support om något skulle hända med din importerade rulle och hjälper dig med reservdelar, service utan att det kostar skjortan.
      Jag har standard certate rullar som jag fiskar med idag och de är riktigt fina och mycket trevliga haspelrullar. Men skulle jag köpa en ny rulle från Daiwa så skulle det nog bli den lättare lillebrorsan till certate, Luvias. Den är en 1000 lapp billigare och inte så mycket skiljer dem åt. Det är nog den mest prisvärda rullen i daiwas real four familj.
      Men priset för fräck design vinner nog certate R. Den var riktigt snygg!!
      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13
      14 svar
      2 050 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg engqvist