Ladda upp inför sommaren ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ladda upp inför sommaren !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ladda upp inför sommaren !

Hej, har tänkt köpa lite nya drag, wobbler och sånt inför gäddfiske. tänkte om ni kan ge mig några tips och några bra sider där man kan köpa dragen från.
    Har haft lite funderingar på att börja fiska med jerkbait, har hört att det är väldigt effektstift och roligt fiske. någon som kan kanske dela med sig lite erfarenheter och vilket spö, rulle och drag man ska välja.

tacksam för svar !

Olssonsfiske är en bra hemsida.

Jerkbait får du fråga någon annan om.

Kommentera

Testa söka! Finns hundratals trådar om alla dina frågor.

Jag själv började med jerk förra året och kan instämma, det är grymt kul! Och jag har nog aldrig tagit så mycket gädda tidigare, dock inga bamsar än.
      Köpte egna grejer först till i år, efter att ha läst några 100 trådar här och varit och känt på grejerna ett antal gånger slog jag till på ett BFT Bandit 7'3" och en Ambassadeur 5601C JB. Har bara varit ute och kastat vid ett tillfälle utan att fånga något men det är sköna grejer att kasta med, kan inte svara för hur de är när man ska drilla fisk än.
      Valde mellan det spöt och ett shakespear ugly stik men insåg tillslut att jag skulle få stora problem vid transport av ett 2m långt spö. Hade jag inte redan handlat hade jag nog kollat lite på Gunki Yama.
      Har inte så stor erfarenhet av beten men köpt på mig en hel del begagnade till bra priser så jag kan testa mig fram till vilka jag gillar. Men finns massor med trådar om detta om man söker.

Har handlat en hel del på dogger.se som jag tycker är bra. attitudebaits.com är jag också nöjd med. Vet att många andra handlar på beten.nu. Finns många trådar även om vilka näthandlare som är bra.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
      24 svar
      2 387 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg lsjonsson  
      Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13