Tjena flytoverallen e inköpt. Nu e frågan vad ska man ha på fötterna för tidiga våren och sena hösten fisket. Alla tips och recensioner är välkommna.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fötterna
Collapse
X
-
Jag jobbade på Stadium i 7 år innan min nuvarande tjänst och gick och sneglade på ett par Meindl Kansas city GTX.
Kostar 1999 (jag vet dyrt) men helvete så värt det, stabila som satan, bra grepp, vattentäta och är en helårskänga som fungerar även på sen vår och tidig höst med tunnare strumpa.
Mitt råd, om du ska köpa kängor köp riktigt skinn. Konstmaterialen har mycket kortare livslängd, visserligen kostar dom några hundralappar mindre men andelen reklamationer och problem samt livslängd äter upp hundralapparna snabbt.
Skinn som material är lite vattentätt i sig självt samt med fett och GTX är det väldigt ovanligt att de börjar läcka.
En känga av konstmaterial har fler bristpunkter vid sömmar och slitage vilket är tråkigt mitt i en störtskur på havet.
Har haft mina till fiske, vandring och som vanlig vinterskänga vid snöskottning, pulka osv i ca. 5 år. Ser fortfarande ut som nya med lite fett på.
En bibel skrev jag, men hoppas det var till någon hjälp om valet faller på kängor.
Kommentera
-
IGLOO termo stövlarna som pallar ned till -60 är det bästa köpet jag gjort. Har inte ens tjocka strumpor i dom och inte frusit ännu. En bonus är att dom är sjukt lätta också så sköna att gå i.sigpic www.youtube.com/fiskevral
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av gabbu, 2025-03-29, 20:56
|
0 svar
328 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg