Tack, mycket bra input! Jag ska åka och testa lite brallor i veckan nu. Är också spekulant på beyond nordic-brallorna! Holden, hur upplever du dem i storlek jämfört med annat? Normala?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Friluftsbyxor för gubbfeta.
Collapse
X
-
Ja, normala i storlek och stretchiga i midjan så man slipper dra in gubbmagen.Ursprungligen postat av kenwald Visa inläggTack, mycket bra input! Jag ska åka och testa lite brallor i veckan nu. Är också spekulant på beyond nordic-brallorna! Holden, hur upplever du dem i storlek jämfört med annat? Normala?
- Gillar 1
Kommentera
-
Har kikat runt lite utan att hitta något som föll mig i smaken så jag beställde ett par beyond nordic. Fick hem dem idag och de sitter som en smäck, ganska ledigt och väldigt bekvämt men utan att vara säckiga. Riktigt snygga och många bra funktioner! Tackar för era tips!
- Gillar 1
Kommentera
-
Håller med, Haunters modell Vännäs är riktigt sköna. Mina kardborreband för att dra åt midjan behöver sys om. Annars jättenöjd.Ursprungligen postat av Fredde78 Visa inläggHaunters friluftsbyxor är grymt bra. Justerbar stretch i midjan och öppningsbar ventilation på sidan. Finns i både cl, c och d storlekar. Jag har 3 par själv.
Fi ns att köpa på Interjakt och Inter fiske anslutna butiker.
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av gabbu, 2025-03-29, 20:56
|
0 svar
328 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg