Flätlina - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flätlina

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
    sedan får jag tacka uppköparen för ytterligare ett av hans fantastiska inlägg
    Uppköparn lovade att lämna forumet för ett tag sedan då han stod för " de tänkande" här på forumet.
    Min fråga varje gång han skriver något bli lik förbannat "hur fan tänkte han nu?"
    Men eftersom han inte står för sitt löfte så kommer jag fram till samma slutsats varje gång. Han tänker helt enkelt inte...

Får be TS om ursäkt för att det blir en del OT men har en förmåga att bli det varje gång uppköparn gjort ett av sina dumma inlägg.

Kommentera

Borde han inte kunna få jobb som byfåne på en plats dit inga vägar går

Kommentera

Borde han inte kunna få jobb som byfåne på en plats dit inga vägar går
        Bo i Sundsvall och jobba på Mickmek borde väl fylla de kriterierna ganska väl eller? :P

Kommentera

Nu har han lyckats förstöra ytterligare en tråd så jag skall sluta kommentera honom och så får vi hoppas att TS får svar på sin fråga ,,,,,,,,,

Kommentera

Ursprungligen postat av Testis Visa inlägg
            Bo i Sundsvall och jobba på Mickmek borde väl fylla de kriterierna ganska väl eller? :P
            Vad är det för fel på Sundsvall nu då ?

Fy f-n, ursäkta mig också trådskaparen men jag tycker tråden är så rolig !

Ang Rio så har jag ingen aning om den är bra eller ej..
            Jag ser dock ingen anledning att testa något annat när det redan finns så bra linor på svenska marknaden!
            Strike Wire, Power Pro, Tufline XP eller FireLine Tracer Braid är alla skitbra linor tex !

mvh/ Henke W

Kommentera

Håller med HenkeW att du lika gärna kan köpa Strike Wire eller liknande, är RIO'n billigare eller?

Tror man får ungefär vad man betalar för när det gäller lina

Kommentera

Finns en del billigare linor jag testat som funkar helt ok. Fiskedags har en på rea just nu som funkar, egentligen konstigt att Uppköparen inte har hittat den, men beror väl på att den är gjord i Europa och han enbart köper från Kina....

Ang. Rio så tror jag inte det är något fel på linan, dock är dom jag set på nätet i dyraste laget, det går att få mer kända märken för dom pengarna (299kr)

Sedan ang. Sundsvall så är det inget fel på den staden, skall man placera Uppköparen någon stans och ge honom anställning som byfåne får det inte finnas vägar dit, inga telefonledningar. Sedan kan han sitta där med sina 8 strands linor och Tokushima rullar, dom borde väl gå att meta igelkottar med om inget annat......

Obs.. Han snackade så mycket om dessa rullar att jag bad en kompis i Shanghai kolla upp vad det var, han förstår inte fiske så han skickade 3 st till mig gratis, känns som vilka billighetsrullar som helst, dock är en av hasplarna fruktansvärt trög-vevad,,,,,Inga sprängskisser i kartongerna och var får man tag i reservdelar inom Sverige???
                Senast ändrad av jorgen.mansson; 2012-01-27, 11:46.

Kommentera

Ursprungligen postat av HenkeW Visa inlägg
                  Vad är det för fel på Sundsvall nu då ?
                  Inget fel på Sundsvall, farsan bor där sedan några månader. Men det går inga vägar dit utan det är små små stigar som slingrar sig fram. Och det var ett ställe utan vägar som efterfrågades och eftersom Uppköparn redan bor där så tänkte jag att med tanke på hans "mentala status" är det nog bäst för alla om han får bo kvar :P

Kommentera

Ursprungligen postat av Testis Visa inlägg
                    Inget fel på Sundsvall, farsan bor där sedan några månader. Men det går inga vägar dit utan det är små små stigar som slingrar sig fram. Och det var ett ställe utan vägar som efterfrågades och eftersom Uppköparn redan bor där så tänkte jag att med tanke på hans "mentala status" är det nog bäst för alla om han får bo kvar :P
                    Du har helt klart en poäng där

Kommentera

Finns en del billigare linor jag testat som funkar helt ok. Fiskedags har en på rea just nu som funkar, egentligen konstigt att Uppköparen inte har hittat den, men beror väl på att den är gjord i Europa och han enbart köper från Kina....

Ang. Rio så tror jag inte det är något fel på linan, dock är dom jag set på nätet i dyraste laget, det går att få mer kända märken för dom pengarna (299kr)

Sedan ang. Sundsvall så är det inget fel på den staden, skall man placera Uppköparen någon stans och ge honom anställning som byfåne får det inte finnas vägar dit, inga telefonledningar. Sedan kan han sitta där med sina 8 strands linor och Tokushima rullar, dom borde väl gå att meta igelkottar med om inget annat......

Obs.. Han snackade så mycket om dessa rullar att jag bad en kompis i Shanghai kolla upp vad det var, han förstår inte fiske så han skickade 3 st till mig gratis, känns som vilka billighetsrullar som helst, dock är en av hasplarna fruktansvärt trög-vevad,,,,,Inga sprängskisser i kartongerna och var får man tag i reservdelar inom Sverige???
                      Jag skrev klart å tydligt att vi har testat linor från Europa, så du läser ju inte ens vad jag skriver, vad gäller Tokushima rullarna så är du bara ännu av de som saknar kännedom hur det fungerar med tillverkningen, vilket iofs är skitsamma, de 100-tal vi sålt till, är lyriska över dessa rullar, å såklart finns sprängskisser med i kartongen, vilket bevisar att du kan ha fått en stomme med precis va fan för skräp som helst monterat i.., du tycks även ha missat att det är japanska rullar som säljs av ett Thailändskt företag, så änne en ren lögn att dom skulle vara kinesiska.., ö.h.t så säljer vi bnästan inget inhemskt kinesiskt, vi köper däremot direkt från fabrik i bl.a Kina, vilket är "Made in China" inte "Manufactured in China".., så du Jörgen Mårtenssson, du uppvisar så otroligt mycket okunskap att det är löjeväckande.., men du är förlåten, du gav mig å många andra ett gott skratt som förgyllde vår dag..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Simonj.97, 2024-08-10, 22:31
                      17 svar
                      739 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman

Startad av Simonj.97, 2024-08-10, 22:32
                      2 svar
                      265 visningar