Hej är det någon som testat flätlina av märket RIO?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flätlina
Collapse
X
-
Vem har tillverkat den? Vi har testat en del europeiska flätlinor å dom har varken varit bättre eller sämre än andra.., fast blir lite konfunderad då RIO är ett USA företag, så varför skulle dom tillverka sina linor i Europa.., kanske är dom tillverkade i Ungern?Ursprungligen postat av todde72 Visa inläggHej är det någon som testat flätlina av märket RIO?Senast ändrad av uppköparn; 2012-01-26, 14:52.
-
Kommentera
-
SimpZeN
Tror undrar vem som tillverkat rio om det inte skulle vara RIO i USA, sen så har han väl dragit en slutsats om att han tänkte köpa linan här i sverige? eller?Ursprungligen postat av HenkeW Visa inläggKan inte annat än att hålla med..
Fattar inte direkt vad karl säger heller...
Kommentera
-
Ja dina svar kommer vi nog aldrig att förstå oss på.Ursprungligen postat av uppköparn Visa inläggVem har tillverkat den? Vi har testat en del europeiska flätlinor å dom har varken varit bättre eller sämre än andra.., fast blir lite konfunderad då RIO är ett USA företag, så varför skulle dom tillverka sina linor i Europa.., kanske är dom tillverkade i Ungern?
Vad f-n har tillverkningsland med hans fråga att göra?
Han vill ju veta om någon provat den och vad dom tycker och jag skulle tro att han ger blanka f-n i om linan är tillverkad i Ungern, USA eller Nordkorea för den delen så länge som den är bra.
Kommentera
-
Rio är ju kända för att ha egen fluglinetillverkning. De tillverkar fluglinor åt sig själva och åt andra varumärken (Sierra mfl). På flätlinorna ska det tydligen stå "Made in Europe" vilket betyder att man antingen öppnat flätlinetillverkning i europa eller att man låtit någon annan europeisk fabrik legotilverka linan, vilket inte varit Rios stil tidigare. Om man inte tillverkat den själv så finns det troligen någon/några andra linor från europafabrik som är mycket lika = inte så intressant.
Antar att det är detta som det spekuleras kring i inlägg #2 men det är inte lätt att förstå utan bakgrunden.
Kommentera
-
Vilket jäkla klockrent inlägg Testis !Ursprungligen postat av Testis Visa inläggJa dina svar kommer vi nog aldrig att förstå oss på.
Vad f-n har tillverkningsland med hans fråga att göra?
Han vill ju veta om någon provat den och vad dom tycker och jag skulle tro att han ger blanka f-n i om linan är tillverkad i Ungern, USA eller Nordkorea för den delen så länge som den är bra.
Jag skrattar mig harmynt
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Nila, 2025-08-14, 15:03
|
13 svar
517 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg