Flätlina - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flätlina

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tokushima så kan uppköparen följa denna länken innan han yttrar sig, http://www.tokushimafishing.com/aboutE.asp så Kinatillverkade kan du ge dig på att dom är. vill du kan jag även länka till fabriken dom görs i !!!!http://samtakfish.en.alibaba.com/
    Senast ändrad av jorgen.mansson; 2012-01-27, 15:34.

Kommentera

Ursprungligen postat av uppköparn Visa inlägg
      ...men du är förlåten, du gav mig å många andra ett gott skratt som förgyllde vår dag..
      Ja nog var det många som skrattade, men de flesta åt dig, inte med dig. Resten av inlägget finns det ingen anledning att kommentera, dels eftersom du aldrig bemöter mina argument, men framför allt eftersom du är så duktig på att gräva din egen grav.

Kommentera

Kolla länkarna jag lade upp och och berätta sedan för mig i vilket land rullarna tillverkas, Tokushima lämnar i alla fall samma adress för tillverkningen som denna fabrik ligger på och det är mainland Kina, enligt Uppköparen är mainland Kina då beläget i Japan

Kommentera

du tycks även ha missat att det är japanska rullar som säljs av ett Thailändskt företag, så änne en ren lögn att dom skulle vara kinesiska.., ö.h.t så säljer vi bnästan inget inhemskt kinesiskt, vi köper däremot direkt från fabrik i bl.a Kina, vilket är "Made in China" inte "Manufactured in China"..
          Någon som kan tolka till mig

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
            Någon som kan tolka till mig
            Antar att han påstår att Rullarna Tokushima tillverkar är Japansk design men görs i Kina av ett företag som frånbörjan är thailändskt.

Sedan menar han att han/mickmek inte säljer produkter som designas i kina men produceras i kina.

Made in china anses som tillverkat i kina, och manufactured in china anses som konstruerade i kina antar jag...

Krångel. Antar att han menar så som abu's rullar som säljs i usa ofta är tillverkade i korea men svensk designade:P

Kommentera

För att återgå till vad trådskaparen frågar om så är linan riktigt bra. Helt klart en av de bättre du kan hitta i detta land.
              Passar multi väldigt bra..
              Går att köpa i en sportaffär i Huskvarna för ca 150kr. Ett riktigt fynd...

Kommentera

Blev lite klarare men manufactured och made in är ju samma sak enligt lexikon, design har väl med utseendet att göra?
                Abu Swedish enginering made in Korea vilket blir lite annorlunda ...

Vad jag förstått är det en fristående dotterbolag till ett thailändskt företag beläget i Hongkong med produktionen både utveckling och produktion i Kina, ....

Har inte på någon av deras sidor sett något med japan förutom japanska kullager, kan ni hitta det under länkarna jag laddade upp eller någon annan stans på nätet??

Eller vi ska tolka det som ytterligare en miss av uppköparen?

Kommentera

För att återgå till vad trådskaparen frågar om så är linan riktigt bra. Helt klart en av de bättre du kan hitta i detta land.
                  Passar multi väldigt bra..
                  Går att köpa i en sportaffär i Huskvarna för ca 150kr. Ett riktigt fynd..
                  då fick TS äntligen svar på sin fråga !!!

Kommentera

Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägg
                    Antar att han påstår att Rullarna Tokushima tillverkar är Japansk design men görs i Kina av ett företag som frånbörjan är thailändskt.

Sedan menar han att han/mickmek inte säljer produkter som designas i kina men produceras i kina.

Made in china anses som tillverkat i kina, och manufactured in china anses som konstruerade i kina antar jag...

Krångel. Antar att han menar så som abu's rullar som säljs i usa ofta är tillverkade i korea men svensk designade:P
                    Jag har sagt det förr å säger det igen: fasiken va smart du är Simpzen !

Klart det är så han menar, tack för tolkningen, det är nog OK med uppköparen, hans kunnande är det nog inget fel på och jag tror han rätt i det han säger, lite svårt att tolka och få ihop orden bara när man läser hans ord

Men hur är det med linan, är den betydligt billigare än tex power pro som enligt mig är den klart bästa. Säljer inte Biltema nån billig flätlina också ? den måste ju i så fall va tillverkad av någon?

Ouups såg nu att info ramlat in, 150 :- låter värt ett prov.
                    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Japp verkligen värd att testa till det priset, någon webb-butik som kan matcha 150 kr för den ?????

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Simonj.97, 2024-08-10, 22:31
                      17 svar
                      764 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman

Startad av Simonj.97, 2024-08-10, 22:32
                      2 svar
                      276 visningar