Tokushima så kan uppköparen följa denna länken innan han yttrar sig, http://www.tokushimafishing.com/aboutE.asp så Kinatillverkade kan du ge dig på att dom är. vill du kan jag även länka till fabriken dom görs i !!!!http://samtakfish.en.alibaba.com/
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flätlina
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av uppköparn Visa inlägg...men du är förlåten, du gav mig å många andra ett gott skratt som förgyllde vår dag..
Kommentera
-
du tycks även ha missat att det är japanska rullar som säljs av ett Thailändskt företag, så änne en ren lögn att dom skulle vara kinesiska.., ö.h.t så säljer vi bnästan inget inhemskt kinesiskt, vi köper däremot direkt från fabrik i bl.a Kina, vilket är "Made in China" inte "Manufactured in China"..Någon som kan tolka till mig
Kommentera
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggNågon som kan tolka till mig
Sedan menar han att han/mickmek inte säljer produkter som designas i kina men produceras i kina.
Made in china anses som tillverkat i kina, och manufactured in china anses som konstruerade i kina antar jag...
Krångel. Antar att han menar så som abu's rullar som säljs i usa ofta är tillverkade i korea men svensk designade:P
Kommentera
-
Blev lite klarare men manufactured och made in är ju samma sak enligt lexikon, design har väl med utseendet att göra?
Abu Swedish enginering made in Korea vilket blir lite annorlunda ...
Vad jag förstått är det en fristående dotterbolag till ett thailändskt företag beläget i Hongkong med produktionen både utveckling och produktion i Kina, ....
Har inte på någon av deras sidor sett något med japan förutom japanska kullager, kan ni hitta det under länkarna jag laddade upp eller någon annan stans på nätet??
Eller vi ska tolka det som ytterligare en miss av uppköparen?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inläggAntar att han påstår att Rullarna Tokushima tillverkar är Japansk design men görs i Kina av ett företag som frånbörjan är thailändskt.
Sedan menar han att han/mickmek inte säljer produkter som designas i kina men produceras i kina.
Made in china anses som tillverkat i kina, och manufactured in china anses som konstruerade i kina antar jag...
Krångel. Antar att han menar så som abu's rullar som säljs i usa ofta är tillverkade i korea men svensk designade:P
Klart det är så han menar, tack för tolkningen, det är nog OK med uppköparen, hans kunnande är det nog inget fel på och jag tror han rätt i det han säger, lite svårt att tolka och få ihop orden bara när man läser hans ord
Men hur är det med linan, är den betydligt billigare än tex power pro som enligt mig är den klart bästa. Säljer inte Biltema nån billig flätlina också ? den måste ju i så fall va tillverkad av någon?
Ouups såg nu att info ramlat in, 150 :- låter värt ett prov.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Simonj.97, 2024-08-10, 22:31
|
17 svar
764 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()