Shimano Stella 2500FE bästa pris? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shimano Stella 2500FE bästa pris?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Silverbågen
    replied
    Sportfiskeboden tar 4995.......kanske läge att kolla upp när de planerar att ha sin årliga reakväll......kanske går att göra ett klipp då m8.....

/S

Lämna en kommentar:

• Silverbågen
    replied
    Ursprungligen postat av Barabajare Visa inlägg
    Tjääna
    Det är bara att slå till, dom har ju 10% rabatt just nu på alla köp, sen är det fraktfritt över 999 kr.
    Vad väntar du på.
    Bb
    Tyvärr verkar det där vara en gammal sida som ligger och skvalpar på nätet....hittade den också vid googling....men går du in den vanliga vägen på deras hemsida finns inte rullen bland de saker de har till salu där nu....

De flesta danska sidor som reade ut FE-modellerna för nåt halvår sedan verkar ha sålt slut till de priser som hölls då.....de som nu har rullarna kvar verkar förstå att det trots allt finns en efterfrågan kvar på FE-modellerna och kan därför jacka upp priserna något jämfört med när de var som lägst .....hypoteser från min sida men det är i alla fall den analysen jag gör....

/S

Lämna en kommentar:

• Nuzebel
    replied
    När jag köpte min 2500fe så betalade jag 3999:- senaste 2 åren har jag tyckt mig se att de går ner till de priset vid jul/Jan så kanske ha lite is i magen.
    Sen köpte jag min 4000fe för 3315:- på ebay. Så underbar rulle jämfört med de som säljs här som är Sfe som inte rymmer någon lina. Dessutom när nordmark förnekar att det finns 4000i FE modell så blir man lite less men men allt löste sig för mig /slightly oftopic

Lämna en kommentar:

• Barabajare
    replied
    Ursprungligen postat av Matte77 Visa inlägg
    Oj hitta en för 3999kr http://www.fiskeutrustning-online.se...ar-10203p.html 2lax sparat redan Någon som har erfarenhet av den butiken?
    Tjääna
    Det är bara att slå till, dom har ju 10% rabatt just nu på alla köp, sen är det fraktfritt över 999 kr.
    Vad väntar du på.
    Bb

Lämna en kommentar:

• lex
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg
    Verkar vara ont om riktigt bra kap på dem nu, men här finns den i a f något billigare:

/S
    Blir ungefär 4999:- om man räknar med att det är danska kronor, plus frakt. Sporting har Stellan för 4999:- med.

Lämna en kommentar:

• Silverbågen
    replied
    Verkar vara ont om riktigt bra kap på dem nu, men här finns den i a f något billigare:

/S

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Jo det har du rätt i, men det beror ju lite på vad dom vill ha för den... Stella 2500FE är en grym rulle hoppades på att den skulle sjunka lite i pris när den nya kom.

Lämna en kommentar:

• Serigös
    replied
    Vi kan gå ihop ett gäng och fixa gruppköp

Känner du några fler som är sugna kan man maila för att höra vad priset kan landa på per st om man ex. köper 10st vet inte om det är möjligt men man kan försöka

Jag kan vara intresserad om priset blir max 2500kr totalt.

Lämna en kommentar:

• Serigös
    replied
    Ursprungligen postat av Matte77 Visa inlägg
    Oj hitta en för 3999kr http://www.fiskeutrustning-online.se...ar-10203p.html 2000lax sparat redan Någon som har erfarenhet av den butiken?
    Glöm mitt tidigare inlägg. räknade och det visade sig att det landar på ca.5500kr med dagens svaga krona.

Jag har beställt en amb. 7001 Classic därifrån i veckan. Så bör få den i veckan som kommer så kan återkomma med info. Jag har dessutom 10% rabatt hos dessa så du kan få ner priset lite mer

Edit: Konstigt att det ej går att lägga stellan i varukorgen :S

En fråga matte, varför inte satsa på den nya stella modellen ändå när du ska lägga ut så mycket pengar på en rulle?
    Senast ändrad av Serigös; 2014-11-16, 01:19.

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Kanon Hasse vi får prata vidare om det!

/Matte

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av houser, 2016-06-19, 14:11