Fortsätter den här tråden fast med annan jigg.... Ismo jiggen ( ismo shaker ) har några enstaka kvar. Kan någon göra en schysst silikon form åt mig om de får en jigg?
Har testat att gjuta men det går verkligen SÅDÄR. om jag är positiv....
Hör gärna av dig om du tror dig ha kunskaperna som krävs!!!
jag har möjligheten att hjälpa dig ta fram formar i resin.
oavsett om det är injektions formar eller open pour.
kolla gärna min insta och återkom om det är av intresse!
Ja jag skrev till dem förra året el om det var förr förra året . Om jag förstod det rätt så vill de väl hitta någon som kan gjuta till rätt pris.... men om det betyder leta utomlands, inrikes och hur mycket tid de avsätter för det låter jag vara osagt.
Kommentera