Ursprungligen postat av gälk
Visa inlägg
Tack för svar! Dessa ställen ska testas! 😊
) samt det var ju soligt å varmt dessutom, så, dumt å missa chansen å fiska liksom även om dagen innan inte genererat nåt.
Klarar inte av möblerade rum, tur man är ute i skogen ofta...
) område med mycket växtlighet, sjunkna halvruttna stockar och uppstickande föredetta buskar/träd som numera bara var pinnar överallt i vattnet.
man kan ju alltid hoppas...
eller, det är väl på gott och ont, om dom nu ska ha ihjäl en massa gädda dära så hade det varit intressant om dom hade haft nån form av urskiljning så att dom lät de stora exemplaren fortsätta simma omkring och växa vidare samt sprida sina gener vidare... jag vet ju inte heller, kanske gör dom så? ångrar att jag inte frågade mera men jag ville ut och fiska lite.
Bör ju finnas någon djupkarta tycker jag, skulle underlätta även fast man har ekolod. Synd som fan att dom tar upp en massa gädda där dock... :/ aja får fara och testa så får vi se va de blir! Tack för infon, visste inte att man bara gick fiska 06.00-23.
Bör ju finnas någon djupkarta tycker jag, skulle underlätta även fast man har ekolod. Synd som fan att dom tar upp en massa gädda där dock... :/ aja får fara och testa så får vi se va de blir! Tack för infon, visste inte att man bara gick fiska 06.00-23.
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lsjonsson, 2020-01-23, 14:00
|
130 svar
6 716 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
|
||