Betyg på nya stilen ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Betyg på nya stilen ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Betyg på nya stilen ?

Lite nyfiken på vad folk tycker om dels den nya framsidan och även nya forumsversionen. Allt är ju inte klart och tips på förbättringar mottages gärna.

Rösta på betyget som du tycker är rättvist. 10 är bäst och 1 är sämst.
    59
    5 - Bäst
    13,56%
    8
    4 - Bra
    42,37%
    25
    3 - Medelbra
    15,25%
    9
    2 - Hyggligt
    18,64%
    11
    1 - Dåligt
    10,17%
    6
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Lite svårt att säga så här snart. Ska känna mig för lite först och röstar sedan.

Ps. I omröstningen står det att 5 är bäst?? Ds.
    Gädda, karp och sutare... all the way!

Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!

Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar

Kommentera

Kan kanske tycka att det vore bra om fler "av de senaste inläggen" syntes på första sidan, det är ändå dom jag, och säkert fler med mig, läser och ser när jag går in på sidan...tidigare kunde man ju säkert se de 20 senaste inläggen, nu är det 10...i övrigt så ser det hela väldigt mycket bättre ut.
      Om det blir dubbelhugg i min båt stämmer man obligatoriskt upp i nationalsången och tar en prisa snus(2006)...dock får man nog lov att ta en prisa nikotintuggummin nu för jag har precis slutat upp med eländet..(2007)
      Eller så skiter man i det och tar en prisa snus som en riktig karl, är nere i träsket igen (2008)

Kommentera

Jag förstår inte riktigt hur det funkar "New Posts"? Jag kommer till forumets första sidan, Där står "Welkome back ...", och jag tar "New Posts". Senare om jag tar refresh får jag inte en uppgraderad lista med "new posts". Det funkade på det viset i det gamla forummet. Till exempel jag får inte upp posten/tråden "Varma vadare" i den uppgraderade listan! Ända möjlighet som jag hittade är att gå på den första sidan och använda knappen "poster sista dygnet" eller liknande (på engelska). Men även den möjlighet är borta nu pga ändringar.

För mig det är viktigt att kunna läsa och gå genom trådarna som var postade sist, från jag besökte sist forummet. Och att dessutom att kunna refresha den listan.
        Tight lines!
        CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

grindpalm, misstänker att man får helt olika svar nu jämfört vad man skulle få om 1-2 veckor. Ändå skoj att veta vad folk tycker.

Robin82, ska försöka lösa det när jag vilat lite. Känns som det enda man gjort senaste veckan har med hemsidan att göra.

CDan, förstår inte helt hur du menar nu tyvärr. Menar du att det saknas poster i listan över nya inlägg ? Forumet känner av vilka trådar som du varit inne på samt att det finns någon tidgräns för inloggad tid när den nollar listan. Vill man nolla listan manuellt kan man göra det genom att trycka "Mark all forums read" under "Quick Links".
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Jag tyckte det var bättre förut! är väll bara att vänja sig antar jag, lite svårare att veta hur man ska göra

Kommentera

Tycker det börjar likna sportfiskeforum.se mer och mer det här.

Kommentera

Tycker att det hela tiden blir bättre och bättre, mycket bra jobb du gör!

Jag tyckte att det var väldigt bra när det fanns "en egen ruta" för köp och sälj på förstasidan, vilken jag saknar..

Tycker att jag hela tiden hittar nya funktioner som jag aldrig innan sett

><(((*>

Kommentera

Jag menar på det viset att, låt säga att jag kollar nu vilka poster blev postade sedan sist jag besökte sidan. Låt säga att mitt sista besök var för 20 timmar sedan. Om efter 3 timmar vill jag se dem nyaste posterna innan kunde jag göra refresh på den lista och fick jag till dem nyare posterna (alltså dem från 20+3 timmar). På det viset kunde jag kolla när som helst gå tillbaka till en post som blev postad för 18 timmar sedan och titta på den.

Nu, detta är inte möjligt. Och jag kan inte komma ihåg alla poster om jag vill kolla nåt. Nu om jag gör refresh på den listan tappar jag hela innehållet.

Om det finns en tidsgräns och om jag kollar inte forummet på tre dagar och jag får tiotals nya inlägg och trådar att läsa, det finns risken att jag hinner inte att läsa allt tills tidsbegränsningen tar slut. Nej! Just när det gäller detta det var bättre förr.

Och det med att saknas poster i den lista som jag får med "new posts", det är precis som jag skrev: "varma vadare" var inte med i listan men inlägg görda senare var med.

Tack för ett underbart jobb som du gör, Bergman!
                  Senast ändrad av CDan; 2004-09-12, 22:32.
                  Tight lines!
                  CDan

Kommentera

I den sökning som man gör efter nya posterna i addressfältet kommer upp en "searchid". Innan om jag kollade ifrån en dator på jobbet på forummet vilka nya poster fanns och jag skulle få i addressfältet låt säga "searchid=388". Om jag skulle ha gåt hem och kolla igen på de nya posterna och i addressfältet skulle jag ha bytt searchiden med 388 skulle jag ha fått den "gamla" listan plus posterna som blev postade från den tidpunkt som jag var på jobbet och tills jag kom hem.

Nu om jag gör på det viset får jag bara "Sorry - no matches. Please try some different terms.".

Är det tydligare nu?
                    Tight lines!
                    CDan

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    94 svar
                    29 396 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    13 svar
                    1 559 visningar
                    0 gillar