2Mbit ! bortskämda barn själv sitter man och trycker 0,5Mbit och det känns som om Felia stryper det nått enormt!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ev driftstopp i helgen
Collapse
X
-
Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
-
Den som fick felia att släppa till en halv meg ändå! Idag var de generösa och medgav hela 0,216Mbit!Ursprungligen postat av kenta_852Mbit ! bortskämda barn själv sitter man och trycker 0,5Mbit och det känns som om Felia stryper det nått enormt!!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Jo så illa är det!Ursprungligen postat av GutenPå vadå, ADSL? Satt inte du med modem? Borde vara 0,0216 Mbit isf...

Har hittat felet med min tidsinställning. I samband med att nya Fiskesnack startade var det en inställningsruta jag missat. Nu är det åtgärdat. Ber så mycket om ursäkt att jag gnällt i onödan.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Angen ISP-uppgraderingen så är det inte jag som styr när det sker. Så fort jag får reda på att det händer så jobbar jag på att ändra den konfning som behövs. Siktar på att ha sidan uppe efter några timmar senaste men det beror ju på lite när det väl händer. Jag har ingen möjlighet att övervaka sidan 24/7.
Ang tidsinställningen så har jag inte hunnit kolla upp vad som gäller ännu. Ska försöka mäkta med imorgon eller på söndag.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Mina bekymmer med tiden var självförvållade!Ursprungligen postat av BergmanAngen ISP-uppgraderingen så är det inte jag som styr när det sker. Så fort jag får reda på att det händer så jobbar jag på att ändra den konfning som behövs. Siktar på att ha sidan uppe efter några timmar senaste men det beror ju på lite när det väl händer. Jag har ingen möjlighet att övervaka sidan 24/7.
Ang tidsinställningen så har jag inte hunnit kolla upp vad som gäller ännu. Ska försöka mäkta med imorgon eller på söndag.
Det är nog inget du behöver lägga så mycket energi på om du sitter tight tidsmässigt. Gör nåt kul i stället!
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Vi får nog försöka klara oss ändå, det finns ju andra alternativa sysselsättningar. Man kan ju tända gravlyktor, skriva önskelistor med fiskegrejer inför jul, se på hockey, spela innebandy, karva halloweenpumpor, äta godis, sova, spela bingolotto, gå ut på en krogrunda, besöka närmaste fiskebutik (för att förbereda den tidigare nämnda önskelistan), kanske rent utav fara på en fisketur. Så vi ska nog överleva driftstoppet, hoppas jag åtminstone...
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
31 272 visningar