Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Originally posted by Mikespike82
    Kanske borde göras något åt pm funktionen, det är så lätt att missa att man fått ett pm som det är nu.

    Borde kunna vara tydligare på något sätt!
    Det finns ju en ruta att bocka för under profilen, så man kan få automatisk upplysning om att det kommit PM.
    Gå in på Edit Options och klicka för Yes vid ”Pop up a box when you receive a Private Message?”

    Då får du besked när du är inne i forumet och annars ser du ju hur det ligger till när du kommer till ”Start”-sidan.
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

    Kommentera


    • jag har inte läst igenom så nån kanske har kommit med det här förskaget

      Men jag tycker att om man har läst en tråd så ska den bli en annan färg och sen om nån skriver ett nytt inlägg i den tråden så ska den visas som om man inte har läst den

      Kommentera


      • Tackar BeBest det dära knepet visste jag inte om

        Kommentera


        • Man kanske skulle kunna ha en liten tävling under 1 år,,den som har varigt inloggad flest ggr eller totalt mest tid på 1 år vinner en premunation på nån firre tidning och på start sidan visas en top 10-20 lista på vikka som leder, priset måste man ju kunna få från nån av dom stora tidningarna typ som en sponsor grej.

          Ha de gött i vågskvalpet

          Kommentera


          • Njaa.. Ni har ingen chans :P
            Har denna dator som server 24/7 så det e bara o va inloggad här också ju
            I am back to stay.

            Kommentera


            • Originally posted by Jimmy-speed
              jag har inte läst igenom så nån kanske har kommit med det här förskaget

              Men jag tycker att om man har läst en tråd så ska den bli en annan färg och sen om nån skriver ett nytt inlägg i den tråden så ska den visas som om man inte har läst den
              Om dina coockies fungerar som de ska, så ser du ifall det finns nya inlägg i trådarna sen du var inne sist. Däremot verkar inlägg, som lämnats olästa från förra gången, inte noteras som nya eller olästa nästa gång du kommer.
              Må vi alla ha ett intressant fiske!

              Kommentera


              • Jag tycker det vore bra om det gjordes en lista där det t.ex. kunde stå om man känner något vatten bra, är bra på att mecka med rullar eller binda flugor. Om man hade en lista är det lätt att finna likasinnade eller få ett snabbt svar på en fråga ifall man behöver veta något.

                Tänkte på ifall man ex. ska åka till vättern och fiska men aldrig varit där, då kan man fråga efter en båtramp eller vilka beten som fungerat bra senaste veckan.

                Detta kan ju vara något man kan lägga in i profilen så kan man söka på det.

                Kommentera


                • Originally posted by MastaPike
                  Jag tycker det vore bra om det gjordes en lista där det t.ex. kunde stå om man känner något vatten bra, är bra på att mecka med rullar eller binda flugor. Om man hade en lista är det lätt att finna likasinnade eller få ett snabbt svar på en fråga ifall man behöver veta något.

                  Tänkte på ifall man ex. ska åka till vättern och fiska men aldrig varit där, då kan man fråga efter en båtramp eller vilka beten som fungerat bra senaste veckan.

                  Detta kan ju vara något man kan lägga in i profilen så kan man söka på det.
                  Låter som en bra idé tycker jag.
                  Någon sorts funktion som gör det möjligt att anmäla sig en lista.
                  Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

                  Kommentera


                  • Vet inte om detta varit uppe tidigare men, kan man inte göra så att man får ett PM när någon ny kommentar tillkommer på foton som man laddat upp?

                    Skulle kunnna bli mer dialog då och så slipper man gå och kolla om någon kommenterat dem i onödan.

                    Skulle kanske vara en idé att göra även för den som skapat en ny tråd oxå.?

                    Antar att detta kanske ger för mycket trafik på sidan.
                    Ola

                    Kommentera


                    • Någon slags ordlista kanske ..
                      Så att metare förstår flugfiskare och vice versa ..
                      I am back to stay.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 405 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 148 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      337 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X