Som återfallande fiskare saknar jag ren nybörjarinformation på ett lättillgängligt sätt.
Därför blir mitt förslag på temat abborrfiske, hur gör man?
Iden är att bidragen skall kunna sättas ihop till en nybörjar-guide och publiceras har på forumet förstås för att hjälpa fler människor in i sportfisket underbara värld! =)
Upplägget kunde vara tex så här:
Ta ett begränsat tema tex:
Var hittar jag abborren året runt?
Flötmete (metoder, taktik utrustning på alla)
Bottenmete
Spinnfiske
Pimpelfiske
Bonnatrolling
Jiggfiske
Flugfiske
Hantering av fisk, c&r, tillredning...
Kanske även teman som...
Dropshot
Dubbeldropshot
Vertikal
osv...
Du "paxar" temat i tävlingstråden och då är temat ditt i tex 3 veckor. Har du inte levererat text och bild är temat öppet igen.
Laginsatser tillåts, tex max tre samarbetande skribenter per tema (Man får isf ha en period med lagformerig först?)
Max ett tema per författar(grupp) till man levererat. Finns ledigt tema kan man ta det efter leverans av vad man skriver på...? (Tillåtet under "skrivtid" att lägga till författare till en grupp upp till max totalt tre i en grupp)
Omröstning avslutar förstås!
Ett annat år kunde man ta en annan firre som tema?
Därför blir mitt förslag på temat abborrfiske, hur gör man?
Iden är att bidragen skall kunna sättas ihop till en nybörjar-guide och publiceras har på forumet förstås för att hjälpa fler människor in i sportfisket underbara värld! =)
Upplägget kunde vara tex så här:
Ta ett begränsat tema tex:
Var hittar jag abborren året runt?
Flötmete (metoder, taktik utrustning på alla)
Bottenmete
Spinnfiske
Pimpelfiske
Bonnatrolling
Jiggfiske
Flugfiske
Hantering av fisk, c&r, tillredning...
Kanske även teman som...
Dropshot
Dubbeldropshot
Vertikal
osv...
Du "paxar" temat i tävlingstråden och då är temat ditt i tex 3 veckor. Har du inte levererat text och bild är temat öppet igen.
Laginsatser tillåts, tex max tre samarbetande skribenter per tema (Man får isf ha en period med lagformerig först?)
Max ett tema per författar(grupp) till man levererat. Finns ledigt tema kan man ta det efter leverans av vad man skriver på...? (Tillåtet under "skrivtid" att lägga till författare till en grupp upp till max totalt tre i en grupp)
Omröstning avslutar förstås!
Ett annat år kunde man ta en annan firre som tema?
Kommentera