Smygreklam för hemsidor/butiker - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Smygreklam för hemsidor/butiker

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Du kan nog lugnt ha din logga kvar, Henke The Lander. Bergman har förtydligat ovan.

Kan hålla med om att tråden blev pinsam Andershbg.

Mink! ville ha svar på en fråga. Han riktade sig till Nikita eller Bergman.
    Ett par, tre medlemmar skulle älta sina synpunkter i ämnet fast de inte var tillfrågade och trots att Mink! förtydligar att han inte är intresserad av deras åsikter, och att han i grunden har samma uppfattnig som de i frågan men vill veta vad som gäller.
    Extra pinsamt när frågan dessutom förlöljigas i en jämförelse med andra frågor som skulle kunna ställas, av ytterligare en medlem som tycker att svaret är självklart och att frågan inte behövde ställas.

För Mink! var inte svaret på frågan självklart. Varför inte då låta honom ställa frågan i lugn och ro utan att göra ner honom i en oändlig rad onödiga inlägg?

För den som inte varit på FS sedan begynnelsen kan det ibland vara relevant att få ställa en fråga utan att mötas av de erfarnas "attityd". Som vanligt så kan denna attityd bara läsas mellan raderna, inläggen i sig är ganska klanderfria. Men sakta men säkert mals frågeställaren ner, ......

Tack Bergman för att du tog dig tid att svara. Det löste ju upp knuten eftersom det var dig Mink! ville ha svar från.

För min del är nu denna tråden avslutad i o m detta inlägg så vill någon ta upp något med mig i detta ämne så får ni PMa.
    Ville väl bara säga att jag förstår de som från o till känner sig påhoppade eller överkörda här, även om det skötts helt enligt regelboken.
    Inser också att "attityden" kommer att finnas kvar, annars skulle här ju "bli så jäkla tråkigt". Har ju läst det i tidigare trådar.
    Senast ändrad av Uttern_; 2008-01-04, 14:48.
    Den gamle och navet
    (han som e ute å cyklar)

Kommentera

ok tack för svaret :P

Kommentera

nej jag har inte läst hela tråden

Kommentera

Orka. Vill nån rekommendera ett märke eller en butik måste väl det vara lugnt. Samma om nån vill berätta om dåliga erfarenheter.
          Feskepöjk

www.freewebs.com/specimenstalkers

Kommentera

Ursprungligen postat av [skitmörten] Robban Visa inlägg
            nej jag har inte läst hela tråden
            Hade du gjort det så hade du upptäckt att ingen av de som skrivit i tråden TYCKER att det ska vara förbjudet. Bara att det går under termen smygreklam.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
            100 svar
            30 931 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Fiskefuralles  
            Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
            13 svar
            1 599 visningar
            0 gillar