Uppgradering av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Fixa sökfunktionen snarast! Bättre att söka på google "ämne"+"fiskesnack", pinsamt dålig, sök på kniv och du får 40 träffar i en helt random ordning, sök på fällkniv och detta dyker upp
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20190701-003022_Chrome.jpg
Views:	192
Size:	265,1 KB
ID:	2512362

    Dessutom, när man söker på ett namn för att hitta en tråd så får man bara upp en handfull träffar, de senaste inläggen, man kommer inte åt alla... jäkla dåligt det med.
    Liten påminnelse där att du måste ladda Mobilen
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #22
      Ni får F-N fixa detta med inloggningen oxå
      Jag vill inte logga in varje gång jag öppnar sidan
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

      Kommentera


      • #23
        Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
        Ni får F-N fixa detta med inloggningen oxå
        Jag vill inte logga in varje gång jag öppnar sidan
        Har du provat att klicka på fiskesnack.com-loggan? Då loggas jag in automatiskt, antagligen förutsatt att man har det iklickat från början.

        Kommentera


        • #24
          Ursprungligen postat av Emil Visa inlägg

          Har du provat att klicka på fiskesnack.com-loggan? Då loggas jag in automatiskt, antagligen förutsatt att man har det iklickat från början.
          Jag har Alltid varit inloggad hela tiden när jag öppnat sidan. Det är dom senaste veckorna som jag måste logga in Hela tiden. Har haft FS som startsida många år och alltid varit inloggad direkt jag öppnar webbläsaren, men inte nu längre.
          Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
          Flugfiske är en Livs-stil
          2016 har jag blivit Multifrälst

          Kommentera


          • #25
            Hej, kan det vara någon cache eller så som måste rensas?
            Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
            Klicka här för att bli medlem!
            Gilla oss på Facebook
            Sportfiskarnas hemsida

            Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

            Kommentera


            • #26
              Sökfunktionen är fortfarande första fokus för oss att få ordning på. Hoppas bara på lite mer tålamod.
              Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
              Klicka här för att bli medlem!
              Gilla oss på Facebook
              Sportfiskarnas hemsida

              Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

              Kommentera


              • #27
                Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
                Innan ni fortsätter så finns det en ca halvåret gammal tråd där många medlemmar redan berättat vad som önskas. Läs den sportfiskarna....

                Kan säga att det gigantiska fotoalbumet som försvann (??) ligger i topp där och borde fixas innan nån "ny etapp" påbörjas.. även sökfunktionen är ju helt värdelös nu.

                Men kul att höra att något händer.
                Såklart har vi läst den tråden. Och det finns en lång lista. Och fotoalbumet står med på den. Tyvärr bara är resurserna begränsade så vi måste ta sakerna i prioritetsordning. Att bara "flytta över" fotoalbumet är inte möjligt. Den gamla versionen fungerar inte längre.
                Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
                Klicka här för att bli medlem!
                Gilla oss på Facebook
                Sportfiskarnas hemsida

                Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

                Kommentera


                • #28
                  Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
                  What the fuck? Jag har börjat bli utloggad ofta nu på sista tiden, irriterande då det ofta var så att jag aldrig behövde logga in varenda gång jag besöker forumet.

                  Och jag känner spontant som att ett forum ska drivas privat, för med en stor organisation som Sportfiskarna har forumet gått från att vara tipptopp till en enorm flopp, ingenting känns som förr och gemenskapen är totalt borta. Det finns inget hjärta kvar, ingen själ. Ungefär som Sportfiskarnas egen "hemsida" som känns som den skapades av en total nybörjare som hittade en färdig mall och bara ändrade orden så de passade. Är ni en organisation med tiden eller ska ni stanna i det förgångna? Om ni anställde någon/några personer som jobbade heltid med hemsidan och forumet så kanske ni kunde få tillbaka lite mer förtroende, men det kanske inte är "prioriterat"....

                  Har vi tur så finns det någon flitig själ som startar ett nytt forum där vi alla kan bli medlemmar, ett forum som har mer själ och ett fotoalbum.
                  Fan, jag vill att forumet ska få tillbaka sin charm. Jag har varit här så länge och det finns inget kvar.
                  Det är förstås tråkigt och vi hoppas att kunna återfå förtroendet. Tyvärr bara så är det inte realistiskt att anställa några personer som kan jobba heltid med hemsidan och forumet. Vi anstränger oss för att medlemmarnas avgifter ska göra så stor nytta som möjligt. Just nu är vi beroende av hjälp utifrån och vi hoppas komma tillrätta med de större problemen på siten. Samtidigt så är vi väldigt glada för att diskussionerna på Fiskesnack fortsätter i högt tempo. En ovärderlig källa till kunskap!
                  Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
                  Klicka här för att bli medlem!
                  Gilla oss på Facebook
                  Sportfiskarnas hemsida

                  Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

                  Kommentera


                  • #29
                    Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg
                    Tyvärr bara så är det inte realistiskt att anställa några personer som kan jobba heltid med hemsidan och forumet.
                    Där har Ni och många andra helt fel dessvärre. Se er om, vart handlar folk prylar idag? Vart vänder man sig när man vill ha tag i information? Allt i föreningslivet måste anpassas till en värld bortom papperstidningar och utskick av papperspost till fysiska brevlådor om man inte vill tappa medlemmar.

                    Ni sitter med papperstidning där allt som står redan är historia för dom som läser och finner information på nätet. Ta hjälp av en extern part för att skynda på digitaliseringsprocessen och då menar jag absolut inte bara forumet. Det måste få kosta pengar att bedriva en professionell verksamhet och informationsteknologin får inte ses enbart som en kostnad. Det kostar mer pengar att förlora i anseende och medlemsantal på sikt om man inte byter ut gamla tankegångar snabbt idag.

                    Jag har mycket att tacka sportfiskarna för i min ungdom och jag vill absolut att Ni ska kunna fortsätta med det fina arbete ni tidigare utfört. Tänk nytt och fråga samt LYSSNA på vad folket vill.

                    Kommentera


                    • #30
                      Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg
                      Sökfunktionen är fortfarande första fokus för oss att få ordning på. Hoppas bara på lite mer tålamod.
                      Hej Sportfiskarna.se;
                      Har du problem med att hitta det du söker kan du gå in på www.google.se och söka där....

                      Själv ber min son John-Fredrik på bilden nedan om hjälp när det blir alltför svårt,,,,
                      John-Fredrik Engström, 8 år med sin första 12+ gädda på 12,6 kilo fångad i oktober på en sjunkande Swim Whizz Nr 564 (Tiger Stripe) utanför Mörkö. Gäddan var så stark att den flera gånger höll på att dra John-Fredrik överbord.
                      Old Firehand
                      Leif Engström
                      Senast ändrad av Old Firehand; 2019-07-01, 17:53.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 405 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 145 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      336 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X