Uppgradering av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Uppgradering av forumet

    Hej,

    Vi kommer successivt att påbörja en uppgradering av forumet som gör att driftstörningar kommer uppstå.
    Det kommer ske i etapper och varje etapp kommer påverka forumets tillgänglighet.

    Etapp 1 - Uppgradera forumet
    Etapp 2 - Förbättra upplevelsen med ÅÖÖ
    Etapp 3 - Förbättra prestandan på forumet

    Vi kommer påbörja Etapp 1 den här veckan men exakt dag och tid är ännu inte spikat så vi återkommer med mer information.
    Däremot är vi angelägna om att genomföra de så fort som möjligt och kan komma att ske med kort varsel efter vi har spikat dag och tid.

    Med vänlig hälsning,
    Fiskesnack

    Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
    Klicka här för att bli medlem!
    Gilla oss på Facebook
    Sportfiskarnas hemsida

    Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

  • #2
    Är inte Bergman aktiv längre? Vem ska man ta frågor gällande admin-grejs med?
    Ingen fisk är chans för fisk.
    https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

    Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
    https://www.youtube.com/user/jurgenjons

    Kommentera


    • #3
      Innan ni fortsätter så finns det en ca halvåret gammal tråd där många medlemmar redan berättat vad som önskas. Läs den sportfiskarna....

      Kan säga att det gigantiska fotoalbumet som försvann (??) ligger i topp där och borde fixas innan nån "ny etapp" påbörjas.. även sökfunktionen är ju helt värdelös nu.

      Men kul att höra att något händer.

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
        Innan ni fortsätter så finns det en ca halvåret gammal tråd där många medlemmar redan berättat vad som önskas. Läs den sportfiskarna....

        Kan säga att det gigantiska fotoalbumet som försvann (??) ligger i topp där och borde fixas innan nån "ny etapp" påbörjas.. även sökfunktionen är ju helt värdelös nu.

        Men kul att höra att något händer.
        +1 gå igenom tråden, gör upp en lista på saker som behöver fixas och önskas med forumet.

        Det jag saknar mest är en "index" sida dvs. själva fiskesnack.com där allt blandas lite, det är så mycket trevligare än att bara se en trådlista när man besöker fiskesnack

        Kommentera


        • #5
          Fixa tillbaka våra foton som ni har tagit bort.

          Kommentera


          • #6
            Hej,

            Vi har nu utfört Etapp 1 och forumet är nu uppgraderat.
            För att besvara några av era frågor och funderingar:

            1) Bergman är kvar och kan kontaktas precis som vanligt.
            2) Vi kommer att utföra Etapp 2 + 3 så fort som möjligt.
            3) Vi är medvetna om att det även finns andra prioriterade uppdateringar från medlemmar, så som foton och andra synpunkter.

            Våra medlemmars engagemang i hur vi kan utveckla den här produkten/sajten är väldigt viktiga för oss.
            När dessa etapper är utförda så kommer vi se över vilka andra delar som behöver prioriteras.

            Med vänlig hälsning,
            Fiskesnack
            Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
            Klicka här för att bli medlem!
            Gilla oss på Facebook
            Sportfiskarnas hemsida

            Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg
              Hej,

              Vi har nu utfört Etapp 1 och forumet är nu uppgraderat.
              För att besvara några av era frågor och funderingar:

              1) Bergman är kvar och kan kontaktas precis som vanligt.
              2) Vi kommer att utföra Etapp 2 + 3 så fort som möjligt.
              3) Vi är medvetna om att det även finns andra prioriterade uppdateringar från medlemmar, så som foton och andra synpunkter.

              Våra medlemmars engagemang i hur vi kan utveckla den här produkten/sajten är väldigt viktiga för oss.
              När dessa etapper är utförda så kommer vi se över vilka andra delar som behöver prioriteras.

              Med vänlig hälsning,
              Fiskesnack
              Personligen tycker jag att Anders Bergman som introducerade www.fiskesnack.com har skapat en fiskesite i världsklass....
              Old Firehand
              Leif Engström

              http://www.trumman.com/fisketips.htm

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg
                Hej,

                Vi har nu utfört Etapp 1 och forumet är nu uppgraderat.
                För att besvara några av era frågor och funderingar:

                1) Bergman är kvar och kan kontaktas precis som vanligt.
                2) Vi kommer att utföra Etapp 2 + 3 så fort som möjligt.
                3) Vi är medvetna om att det även finns andra prioriterade uppdateringar från medlemmar, så som foton och andra synpunkter.

                Våra medlemmars engagemang i hur vi kan utveckla den här produkten/sajten är väldigt viktiga för oss.
                När dessa etapper är utförda så kommer vi se över vilka andra delar som behöver prioriteras.

                Med vänlig hälsning,
                Fiskesnack
                Låter bra. Har skickat men inte fått svar.
                Är en tråd jag skapade som av misstag verkar ha blivit låst så jag kommer inte åt den alls.

                Någon annan som kan hjälpa till med det?
                Ingen fisk är chans för fisk.
                https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

                Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
                https://www.youtube.com/user/jurgenjons

                Kommentera


                • #9
                  Hej,

                  En rättelse till förra inlägget är att all support behöver gå den officiella vägen via kontaktformuläret på hemsidan.
                  Bergman kommer inte ha möjlighet att svara på direktmeddelanden eller andra supportärenden. Vi kommer att hantera alla support-frågor eller andra funderingar så fort vi kan.

                  Med vänlig hälsning,
                  Fiskesnack

                  Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
                  Klicka här för att bli medlem!
                  Gilla oss på Facebook
                  Sportfiskarnas hemsida

                  Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

                  Kommentera


                  • #10
                    What the fuck? Jag har börjat bli utloggad ofta nu på sista tiden, irriterande då det ofta var så att jag aldrig behövde logga in varenda gång jag besöker forumet.

                    Och jag känner spontant som att ett forum ska drivas privat, för med en stor organisation som Sportfiskarna har forumet gått från att vara tipptopp till en enorm flopp, ingenting känns som förr och gemenskapen är totalt borta. Det finns inget hjärta kvar, ingen själ. Ungefär som Sportfiskarnas egen "hemsida" som känns som den skapades av en total nybörjare som hittade en färdig mall och bara ändrade orden så de passade. Är ni en organisation med tiden eller ska ni stanna i det förgångna? Om ni anställde någon/några personer som jobbade heltid med hemsidan och forumet så kanske ni kunde få tillbaka lite mer förtroende, men det kanske inte är "prioriterat"....

                    Har vi tur så finns det någon flitig själ som startar ett nytt forum där vi alla kan bli medlemmar, ett forum som har mer själ och ett fotoalbum.
                    Fan, jag vill att forumet ska få tillbaka sin charm. Jag har varit här så länge och det finns inget kvar.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 405 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup
                     
                    Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                    15 svar
                    1 145 visningar
                    2 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup
                     
                    Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                    7 svar
                    336 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Sundström76  
                    Arbetar...
                    X