Vad är galet med forumet nu för tiden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är galet med forumet nu för tiden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #51
    Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg

    Inget svar öht på en månad (??) lär innebära att det inte kommer tillbaka är min känsla. Verkligen sorgligt..


    Ja där försvann en stor del av fiskesnack's själ, det va ju det perfekta stället för sportfiskare att lägga upp å kolla andras fångster, särskilt för dom som inte gillar Facebook, Instagram å sånt. Kan själv inget om datorer men för dom som kan borde väl ett fotoalbum på en internetsida vara ganska lätt att styra upp 2019 kan man tycka, sen att dom helt ignorerar allt om fotoalbumet är oxå jävligt fegt och värdelöst beteende tycker jag, bättre dom är raka å säger tyvärr folk, det blir inget fotoalbum och ger en förklaring varför.

    Kommentera


    • #52
      Ursprungligen postat av RUSTY HOOK Visa inlägg

      Ja där försvann en stor del av fiskesnack's själ, det va ju det perfekta stället för sportfiskare att lägga upp å kolla andras fångster, särskilt för dom som inte gillar Facebook, Instagram å sånt. Kan själv inget om datorer men för dom som kan borde väl ett fotoalbum på en internetsida vara ganska lätt att styra upp 2019 kan man tycka, sen att dom helt ignorerar allt om fotoalbumet är oxå jävligt fegt och värdelöst beteende tycker jag, bättre dom är raka å säger tyvärr folk, det blir inget fotoalbum och ger en förklaring varför.
      Man kan ju tycka att det borde vara lätt att styra upp "på en internetsida"... Men det är det inte. Och det är därför det tar tid!
      Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
      Klicka här för att bli medlem!
      Gilla oss på Facebook
      Sportfiskarnas hemsida

      Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

      Kommentera


      • #53
        Om det hade varit enkelt att åtgärda problem med webbsidor hade man inte behövt tekniker.

        Att ta över driften från någon annan kan vara enkelt ifall allt är väl dokumenterat. Det är sällan privatpersoner dokumenterar alla förändringar som sker med det tekniska msn pysslar med.

        Att sätta sig in i hur någon annan har tänkt, planerat och genomfört utan dokumentation är som att bygga allt från grunden på nytt men med haken att allt måste finnas kvar från förr...

        Kommentera


        • #54
          Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg

          Man kan ju tycka att det borde vara lätt att styra upp "på en internetsida"... Men det är det inte. Och det är därför det tar tid!
          Bästa skulle vara att återskapa fiskesnack till typ så som det va 2013, innan förra och denna nedgraderingen lr i alla fall använda den gamla som mall till nåt nytt och bättre, hatar att gnälla å va negativ men som nu utan fotoalbum känns sidan ganska oattraktiv/ mvh

          Kommentera


          • #55
            Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg

            Man kan ju tycka att det borde vara lätt att styra upp "på en internetsida"... Men det är det inte. Och det är därför det tar tid!
            Forumet fungerade prickfritt innan detta intermezzo för nu går det inte att skicka pm t. ex.

            GÖR OM, GÖR RÄTT!
            Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


            /Stefan

            Kommentera


            • #56
              Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg

              Forumet fungerade prickfritt innan detta intermezzo för nu går det inte att skicka pm t. ex.

              GÖR OM, GÖR RÄTT!
              Det fungerar!

              Kommentera


              • #57
                Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

                Det fungerar!
                Nej det gör det ju inte, inte på min PC eller mobil i.a.f. Jag ser att det kommit ett nytt PM/meddelande. Jag klickar på aktuell rubrik och kommer till...TADA!!! Startsidan :-(

                Kommentera


                • #58
                  Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

                  Det fungerar!

                  Det gör det inte! Jag får ett meddelande med hela ämnet o alla inlägg. Ett pm ska vara en privat konversation mellan 2 personer o inget mer.
                  Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


                  /Stefan

                  Kommentera


                  • #59
                    Testade att skicka pm till @isjonsson nyss. Det verkade gå iväg och ligger som skickat i min utbox.

                    Kommentera


                    • #60
                      Ja, jag tror det handlar om att man inte tagit åt sig av informationen om hur man kan gå till väga för att komma runt problematiken med att det saknas ett s efter http i vissa länkar.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X