ATT: Bergman, ang Fiskesnack-kläder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ATT: Bergman, ang Fiskesnack-kläder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Truckerkepa med fläskigt Fiskesnack.com tryck!

Fleecetröja eller t-shirt vore intressant också

Anordna nån tävling här sidan på att designa själva trycket!

Kan nog bli riktigt grymt dethär!
    Senast ändrad av mobetahl; 2010-01-19, 16:27.

Kommentera

Jag får väl bumpa denna tråden igen och se om Bergman har kommit fram till något.
      Det verkar ju finnas ett stort intresse i alla fall.

Kommentera

Ursprungligen postat av JONNIE ROCKER Visa inlägg
        Jaha,, här har det ju inte hänt något på ett tag,,,, Alaskahårt gav du upp,,?
        Kanske finns mer intresse nu,, Skulle ju vara lite coolt med en Fiskesnacks luva,,

Vem vet,, kanske finns någon leverantör som vill ha med sin logga på en ev luva
        Jaha jag får väl bumpa min egen post ,, Så att det inte glöms bort..

Hmm Det här är kanske något som vi medlemmar får ta tag i själva,,.
        Senast ändrad av JONNIE ROCKER; 2012-02-01, 14:08.

Kommentera

Tyvärr inte mäktat med ännu... det har inte glömts bort utan ligger i den på tok för långa ToDo-listan. Måste klura ut något bra sätt att beta av sakerna i snabbare takt.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
            Tyvärr inte mäktat med ännu... det har inte glömts bort utan ligger i den på tok för långa ToDo-listan. Måste klura ut något bra sätt att beta av sakerna i snabbare takt.
            Ett tips som vi hade i en bilklubb jag var med i tidigare var att utse en person som har hand om driften av "shopen"
            Den personen beställer från leverantörer, skickar ordrar och allt annat som hör till.
            Alla veckans ordrar packades under helgen och sedan så skickades allt med posten på måndagar.
            Var ingen som gnällde över att sakerna kom sent eller liknande för alla accepterar att det görs på folks fritid.
            På så sätt slipper man ha en och samma person till att göra allt som behövs för det blir sällan bra eftersom det lätt blir för mycket och saker och ting glöms av.

Kommentera

Ursprungligen postat av Alaskahårt Visa inlägg
              Detta är till Bergman och alla andra här på FS.
              Finns det inga tröjor med Fiskesnack.com att få tag i, hade varit fräckt med FS loggan och nickname på en munkjacka, så man kan morsa på varandra när vi fiskar eller är på mässa. Är medlem på sporthoj.com med och det var väl därifrån jag fick idèn. Låter det intressant?
              Jag tycker iden är riktigt bra! Hur den än utformas så tror jag på grundkonceptet.
              Jag kom direkt och tänka på turbonegros "chapter" fast man istället har sitt nick...

Bra brabra!!!
              sigpic

Kommentera

Som Bergman skrev i ett tidigare inlägg, " Någon nämnde sporthoj.om´s kläder där man kan ange ett eget nick och en slogan på tröjan, det är en kul idé "

Har kollat på sporthojs kläder,, där kan man ju bestämma om du vill ha massa xtra tryck på tröjan eller inte.
                Kostnaden blir ju hög eftersom att varje tröja trycks individuellt efter kundens önskemål.

Kommentera

Jag är på. Nick låter bra, så länge inte priset drar iväg till CerruttiDolceGucciPradapriser.
                  http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Kommentera

Det är grymt skoj att ha lite träffar med folk från forum. Tex sweclockers har en träff varje gång det är Dreamhack

Edit: då kan en tröja vara ganska kul. Nicket är kanske inte så viktigt tycker jag. Bara tröjan är snygg och behaglig. Skulle också kunna tänka mig en skaljacka, gärna en som är vattenavvisande. Sen priset får ju inte dra iväg. Men får man med några butiker/företag som vill ha sin logga på tröjan så kan den bli väldigt billig att ta fram. Sen får vi på fs ett snyggt plagg till bra pris lite Win-Win.
                    Senast ändrad av Gimlan; 2012-02-03, 16:53.
                    Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Helt klart intresserad av att bli bärare av ett plagg med Fiskesnack.com, ev med nickname.
                      I näst kast så .....

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      29 396 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      13 svar
                      1 559 visningar
                      0 gillar