Kanske en fiskesnack träff på mässan?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ATT: Bergman, ang Fiskesnack-kläder
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av manged_71 Visa inläggKan man inte pynta en 3-hundring för en ok-tröja sedan går övrerskott till att utveckla www.fiskesnack.se !!!
Du är diskad vad det gäller beställa något i tryckväg. Se fiskesnack.se eller fiskesnack.com viss skillnad i korrekturläsning.Jag tycker, alltså finns jag.
Jag fiskar, alltså lever jag.
Kommentera
-
Jag skulle vilja föreslå, för att göra det så enkelt som möjligt, att ordna loggos (ifall Bergman har några på lager!) till t-shirts, eller exempelvis hoodies, och ta det via en T-shirt tryckare som kan skicka i hela Sverige. Har själv kikat på http://www.Spreadshirt.se , verkar som att många gör egna tröjtryck därigenom. Frakten ligger inte så farligt till heller för att vara customtröjor, exempel:
-Tröja som kan kosta upp till 249kr (mer eller större tryck - dyrare): 35kr
-Tröja --- från 249 till 1200kr: 59kr frakt.
Bara ett tips, finns helt klart massa möjligheter att utforska om man skulle ordna forumströjor...!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggKönberg låter bra tycker jagNever let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Det finns även en omröstning som gäller detta och det som bromsar är administrationen kring hur man skall sälja dem. Att ta fram tröjor, dekaler, kepsar osv är inget problem utan det är snarare hur de skall säljas på ett så smidigt sätt som möjligt. Iom att jag driver Fiskesnack.com som Enskild Firma i dagsläget så behöver bokföring för varje köp skötas vilket tar lite för mycket tid i dagsläget. Jag hoppas på att kunna lösa det under hösten här.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
En hoodie tröja låter som en riktigt bra idé! Jag hade lätt köpt en!
Men frågan är bara hur man ska göra för att det ska gå som smidigast för både Bergman och för oss.
Ett alternativ är ju att komma på ett tryck tillsammans, exempel FS loggan som man sen lägger upp en bild på i en tråd.
Där efter skriver man vilken hemsida vi bestämmer oss för, vilken tröja ( så alla blir likadana ), och sedan får man beställa tröjan själv, där man lägger in FS loggan på ryggen och bestämmer själv om man vill ha nick eller ej på armen ex.
Dock blir det ju inte billigare på någon viss. Men en idé för att komma någonstans
mvh
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 265 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()