Anonyma kommentarer spärrade - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Anonyma kommentarer spärrade

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Anonyma kommentarer spärrade

Anonyma kommentarer i fotoalbumet är nu spärrade pga att en del vägrar att sköta sig där. Tycker det är väldigt trist att man ska behöva strypa av funktioner för att vissa inte kan skriva som folk ...

Vill man kommentera bilderna i fotoalbumet måste man från och med nu vara registrerad och inloggad i forumet.

/ Eder webnisse Bergman
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

låter bra det...=)

Kommentera

Jag håller med! Det är så pass enkelt att logga in sig. Förstår inte vissa kommentarer där det står "orkar inte att logga in"! Om man inte orkar med det hur orkar man då kommentera en massa bilder. Tråkigt att det behövs sådana åtgärder!

Kommentera

jag tycker att det är bra att ni har spärrat den funktionen... var många som bara skrev skit och om det är något man vill ska man stå för det! då kan man vara inloggad på sin andvändare också..

Kommentera

Originally posted by Charlie
          jag tycker att det är bra att ni har spärrat den funktionen... var många som bara skrev skit och om det är något man vill ska man stå för det! då kan man vara inloggad på sin andvändare också..
          Håller med charlie, ibland måste saker fixas. Ni moderatorer har ju inte tid att sitta och rota igenom fotoalbumet efter oseriösa kommentarer hela dagarna. Men jag måste säga utan det här fotoalbumet som bergman kanske fler har skapat hade det inte funnits lika mycket fiskebilder på nätet som det finns idag.

Kommentera

Jag är glad och ledsen på en gång. Jag var länge emot sådana inlägg, men samtidigt för att forumet skulle vara mer öppet. Men jag vet att allt som är fritt och öppet skall missbrukas nån gång. Och det var det just hände! Tyvärr!

Åt andra hållet det är inte svårt att logga in. Oavsätt vad det sägs.
            Tight lines!
            CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Äntligen!
              För det sista som överger fiskeren är ju hoppet!

Kommentera

ja man blev väldigt less på alla som klagade och kom med dumma kommentarer och sen inte kunde stå för det... Helt rätt beslut

Kommentera

Och för det andra varför skall moderatorerna satsa sin fritid att granska inlägg och ta bort sånt som inte passar. Hur många är villiga att "förlora" så mkt. tid? Inte jag. Jag hjälper gärna om det behövs, men om jag kan göra samma sak lättare då gör jag.
                  Tight lines!
                  CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Tycker jag är ett utmärkt initiativ, Bergman! Har man en åsikt ska man våga stå för den med rätt "nick", annars kan man lika gärna låta bli.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    94 svar
                    29 165 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                    0 svar
                    140 visningar
                    0 gillar