Funkar fint för mig, skönt att sidan inte var ner så länge. Tack Bergman super bra jobbat.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ang bytet av ISP
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Axor Visa inläggSitter på 24 m/b telia bredband, får lite olika laddtider, tog 8 sek denna gången innan dess ca 14.
Trycker på en länk den börjar ladda för sidbytet, efter ett tag kommer reklamerna fram, mässan, wollmers o.s.v, sen händer inget mer än att den laddar ett tag sen efter ett tag dyker "tråden" upp. e inte så bra på o förklara sånt här! men så har FS alltid varit för mig! hoppades ju på en förbättring nu, men icke.
Är det fler än Axor som har liknande problem? För mig laddas sidan betydligt snabbare än 8-14 sekunder så vore intressant att veta era laddtiderC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggUndrar om det inte kan ha något med din browser att göra. Surfar du med Internet Explorer eller någon annan browser? Vilken version av den? Finns lite olika cacheinstallningar som kan snabba upp en del. Om man har angivit att inget ska cachas så laddas bannrarna varje sidladdning vilket kan ta en liten stund. Om man cachar mediafiler så går det snabbare.
Är det fler än Axor som har liknande problem? För mig laddas sidan betydligt snabbare än 8-14 sekunder så vore intressant att veta era laddtiderVila i frid Ozzy, vila i frid...
Kommentera
-
-
Ursprungligen postat av Axor Visa inläggPå jobbet har jag windows xp med explorer, här hemma, har jag xp och windows 7 med Mozilla Firefox. Tror inte det har nått med de o göra för alla andra sidor är snabbare!C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Skönt att FS är uppe igen och att det gick så pass snabbt att ordna, gissade också på nertid hela helgen så bra jobbat.
Klar förbättring i fart enligt mig förut var det segt att ladda och bannerna tuggade på bra länge, men nu ligger laddtiderna mellan 2-5 sek vilket är klart godkänt, använder Vista Business med IE8 via en Comhem 2MB anslutning som ju inte är någon värsting direkt men det pinnar på bra som sagt
God Jul på Dig anders och unna dig lite vila även om det är lite småpyssel kvar på FS vi klarar oss ändå så du ska få fira jul som alla andra
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggRiktigt skumt, vad får du för hastighet på ditt bredband om du testar det på http://www.bredbandskollen.se ?
Inte vad jag hade hoppats på men borde ju inte ställa till några problem.Vila i frid Ozzy, vila i frid...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 227 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()