Jo det verkar vara en liten buggelibugg i programvaran för fotoalbumet. Verkar bero lite på vilken browser man har ... ska försöka få åke att fixa buggen så det inte går att få in större bilder än vad jag specar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rensa onödiga bilder tack !
Collapse
X
-
Håller delvis med. Jag kan iofs förstå glädjen över att ha lagt sina hopsparade slantar på en dyr vobbler. Men att visa upp en draglåda eller den nya zaltvobblern är ointressant för oss andra. Det är bara att gå in i fiskebutiken och titta på grejerna om man vill se dom på riktigt. Att använda fotoalbumet som reklam för saker som man gör och vill sälja är inte heller ok. Däremot tycker jag att det är kul med hemgjorda grejer som visas upp för att man vill sprida en idé eller uppfinning.!!!!!
Kommentera
-
Shlusser.. jag håller inte med, anser nog att bilden på nya spöt e roligare än bild nummer 3000 på standardgös.. eller bilden på medelstor karpjävel.. problemet ligger inte i motivet utan snarare folks inkompetens att byta filformat.. 100kb är bra mycke större än dom flesta sidor godkänner och kräv bildformaqt JPG ..... Bmp tiff och raw e nog dom största platsbovarna som finns...the natural choice for the revolutionary people of sweden
Kommentera
-
Har snackat med Åke och han ska försöka fixa det hela. Bör inte vara några större problem att lösa ... dock så har vi alla bilder som redan ligger. Får se om man kan lösa det på något smidigt sätt.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Kan bara hålla med treistaania....Originally posted by treistaania
Shlusser.. jag håller inte med, anser nog att bilden på nya spöt e roligare än bild nummer 3000 på standardgös.. eller bilden på medelstor karpjävel.. problemet ligger inte i motivet utan snarare folks inkompetens att byta filformat.. 100kb är bra mycke större än dom flesta sidor godkänner och kräv bildformaqt JPG ..... Bmp tiff och raw e nog dom största platsbovarna som finns...
Motivet skall man inte klanka ner på
, folk får ha vadfasiken dom vill ha
, vill du inte se det, kolla ej då..simpelt..
Kanske Webmastern kan se till att dessa forum , samt albumen endast tar jpg och x antal kb?
Bara en tanke, ingen kritik.
Pe@ce!
/
Wildcard
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Xerup, 2025-09-30, 09:45
|
2 svar
211 visningar