Har tagit bort 4 av alla mina 7 bilder,gick ett snäpp ner och kolla på camillas bilder hon har hela 3 st ,,,,Håller med Jan O det e mycket smörja som skulle behövas rensas.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rensa onödiga bilder tack !
Collapse
X
-
Ljohan, riktigt så enkelt är det inte då information om bilderna lagras i databasen och används av fotogalleriet. Därför måste man gå igenom bild för bild för tillfället.
Det finns en gräns på 1Mb per bild men av någon anledning fungerar den inte alltid. Ska försöka fixa så den fungerar samt att dra ner storleken till kanske 300-500kb istället då det blir lite mer servervänligt. Det är de allra största bilderna jag vill åt just nu och de jag listade upp har en eller flera bilder som är över 3Mb och det är lite väl häftigt stort.
Saizen, du behöver ju inte rensa alla bilder dumsnut. Bara de som du inte är nöjd med samt de som är stora filmässigt.
Jan O, jo visst är det en hel del smörja men jag vill helst inte rensa bland folks egna bilder. Men måste jag så måste jag ... får hoppas jag lyckas lösa det här med en ny ISP snart ... verkar inte som den lättaste nöten tyvärr.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Har man bara bra bilder så behöver man ju inte rensa såklart.
Men tänk på bildernas storlek när ni laddar upp så slipper vi förhoppningsvis rensa framöver. Däremot börjar det bli kris att hitta en ny ISP men mer om detta senare.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
30 922 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg