Jag har en känsla av att du får en ny chans att se dom nästa sommar men då får du masa dej ner till Göteborg

Nu ska jag titta på en liten trevlig film från igår kväll
Jag har en känsla av att du får en ny chans att se dom nästa sommar men då får du masa dej ner till Göteborg

Nu ska jag titta på en liten trevlig film från igår kväll
Spelar själv, så jag kräks när jag hör hur dåliga de är som musiker. Det räcker inte med att man sitter och låtsas att det är svårt att spela som Lars gör, när man vet att det är ganska enkla låtar. Folk tror att han är duktig bara för att han grimaserar hela tiden, patetiskt
Han är sämre än Nicko Mc Brain och han är svajig men jäkligt ball att lyssna till. Metallica har gjort juste låtar helt klart men de är rätt kassa som musiker - Tyvärr!!!
Spelar själv, så jag kräks när jag hör hur dåliga de är som musiker. Det räcker inte med att man sitter och låtsas att det är svårt att spela som Lars gör, när man vet att det är ganska enkla låtar. Folk tror att han är duktig bara för att han grimaserar hela tiden, patetiskt
Han är sämre än Nicko Mc Brain och han är svajig men jäkligt ball att lyssna till. Metallica har gjort juste låtar helt klart men de är rätt kassa som musiker - Tyvärr!!!
Nicko är ju ganska bra egentligen och jäkligt rolig, speciell musiker det måste man säga. Ganska osmaklig teknik men ändå rolig, en kaggepedal, bara det
Lars måste vara en bland världens absolut mest överskattade trummisar, katastrof!!! Såg honom spela på MTV-live nyss, Ojojoj - Baskaggarna spelade en helt annan låt än resten av bandet, inte äns i takt. Fy helvete vad dålig han är. Man kan ju alltid skylla på dålig medhörning, men fy vad dålig han är
Jag är ingen dubbeltramp-gubbe men jag trampar helt klart bättre

Om det är bra för dig så är det ju bra
Det hade inte jag haft om jag var där
Om det är bra för dig så är det ju bra
Det hade inte jag haft om jag var där

Fan va bra att du inte var där då

Fan va bra att du inte var där då

att du hade en go upplevelse
Ett tips! Kolla aldrig på den konsert du var på igår på TV. Då låter det antagligen som Live Earth
Tyvärr hörs alla fel på tv
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
12 svar
1 429 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Mathias 70
2025-12-03, 17:19