Metallica - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Metallica

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag har en känsla av att du får en ny chans att se dom nästa sommar men då får du masa dej ner till Göteborg

Nu ska jag titta på en liten trevlig film från igår kväll
    http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

Vad är det som är så bra med Metallica? Världens absolut otightaste trummis i kombination med halvsunkiga musiker Spelar själv, så jag kräks när jag hör hur dåliga de är som musiker. Det räcker inte med att man sitter och låtsas att det är svårt att spela som Lars gör, när man vet att det är ganska enkla låtar. Folk tror att han är duktig bara för att han grimaserar hela tiden, patetiskt Han är sämre än Nicko Mc Brain och han är svajig men jäkligt ball att lyssna till. Metallica har gjort juste låtar helt klart men de är rätt kassa som musiker - Tyvärr!!!

Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
        Vad är det som är så bra med Metallica? Världens absolut otightaste trummis i kombination med halvsunkiga musiker Spelar själv, så jag kräks när jag hör hur dåliga de är som musiker. Det räcker inte med att man sitter och låtsas att det är svårt att spela som Lars gör, när man vet att det är ganska enkla låtar. Folk tror att han är duktig bara för att han grimaserar hela tiden, patetiskt Han är sämre än Nicko Mc Brain och han är svajig men jäkligt ball att lyssna till. Metallica har gjort juste låtar helt klart men de är rätt kassa som musiker - Tyvärr!!!

Fast Nicko Mcbrain är inte svajig i sig.. det är ju hela maiden, de har dock dispens att vara otighta, så länge de är det tillsammans.

Lars ulrich vågar jag inte uttala mig om för jag blir bara så bitter varenda gång jag ser honom... för att inte tala om när man hör kräket spela. Metallica har haft bra trummis EN gång.. och det var när slipknots trummis ryckte in som standin...

dessutom så har Dave Mustaine gjort deras bästa riff.... och vad gör han nu?.. jo han spelar i oändligt mycket bättre Megadeth...

Kommentera

Hade du varit där igår så hade du nog haft en annan uppfattning om ifall metallica är bra eller inte.

Jag skiter fullständigt i hur bra eller dåliga dom är rent tekniskt när dom drar så otroligt bra spelningar som igår.

Maiden och Megadeath är bra, riktigt bra men dom har inte alls Metallicas känsla för att spela live.

Lars klantade sig lite under "One" hörde jag annars inga stora fel

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow Visa inlägg
            Fast Nicko Mcbrain är inte svajig i sig.. det är ju hela maiden, de har dock dispens att vara otighta, så länge de är det tillsammans.

Lars ulrich vågar jag inte uttala mig om för jag blir bara så bitter varenda gång jag ser honom... för att inte tala om när man hör kräket spela. Metallica har haft bra trummis EN gång.. och det var när slipknots trummis ryckte in som standin...

dessutom så har Dave Mustaine gjort deras bästa riff.... och vad gör han nu?.. jo han spelar i oändligt mycket bättre Megadeth...
            Hahaha! Härligt med en kille som kan musik Nicko är ju ganska bra egentligen och jäkligt rolig, speciell musiker det måste man säga. Ganska osmaklig teknik men ändå rolig, en kaggepedal, bara det Lars måste vara en bland världens absolut mest överskattade trummisar, katastrof!!! Såg honom spela på MTV-live nyss, Ojojoj - Baskaggarna spelade en helt annan låt än resten av bandet, inte äns i takt. Fy helvete vad dålig han är. Man kan ju alltid skylla på dålig medhörning, men fy vad dålig han är Jag är ingen dubbeltramp-gubbe men jag trampar helt klart bättre

De som gillar Metallica är oftast inte musiker själva - De hör inte hur dåliga de är

Lyssna på nåt annat
            Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av joj Visa inlägg
              Hade du varit där igår så hade du nog haft en annan uppfattning om ifall metallica är bra eller inte.

Jag skiter fullständigt i hur bra eller dåliga dom är rent tekniskt när dom drar så otroligt bra spelningar som igår.

Maiden och Megadeath är bra, riktigt bra men dom har inte alls Metallicas känsla för att spela live.

Lars klantade sig lite under "One" hörde jag annars inga stora fel
              Lars klantar väl sig alltid - sämmre trummis får du leta efter
              Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Lars klantar väl sig alltid - sämmre trummis får du leta efter
                Skit samma, Lars spelar med känsla och spelar på världsnivå, finns säkert trummisar som är bättre men inte en käft vet vem det är.....

Kommentera

Skit samma, Lars spelar med känsla och spelar på världsnivå, finns säkert trummisar som är bättre men inte en käft vet vem det är.....
                  Jaja Om det är bra för dig så är det ju bra

Det var ju roligt att du hade en bra upplevelse iallafall Det hade inte jag haft om jag var där

Lets rock
                  Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Jaja Om det är bra för dig så är det ju bra

Det var ju roligt att du hade en bra upplevelse iallafall Det hade inte jag haft om jag var där

Lets rock
                    Fan va bra att du inte var där då

Men jag gillar deras musik serru!

Såg sändningen från Live Earth och då lät dom inte alls bra, blev riktigt orolig där men sen igår så var det som om ett helt annan band stod på scenen, blev nog jävligt taggade av publikens mottagande.

Förbandet HIM var värdelöst men trummisen verkade ganska vass men vad fan gör det när man spelar skitmusik och har en totalt värdelös sångare, dom kastade ut både handduk och trumpinnar till publiken som souvenir men publiken som fångade kastade tillbaka skiten

Jag är som sagt otroligt nöjd med gårdagens show med jävligt bra låtlista!

Kommentera

Fan va bra att du inte var där då

Men jag gillar deras musik serru!

Såg sändningen från Live Earth och då lät dom inte alls bra, blev riktigt orolig där men sen igår så var det som om ett helt annan band stod på scenen, blev nog jävligt taggade av publikens mottagande.

Förbandet HIM var värdelöst men trummisen verkade ganska vass men vad fan gör det när man spelar skitmusik och har en totalt värdelös sångare, dom kastade ut både handduk och trumpinnar till publiken som souvenir men publiken som fångade kastade tillbaka skiten

Jag är som sagt otroligt nöjd med gårdagens show med jävligt bra låtlista!
                      Faaaan vad roligt att du hade en go upplevelse Ett tips! Kolla aldrig på den konsert du var på igår på TV. Då låter det antagligen som Live Earth Tyvärr hörs alla fel på tv

Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                      12 svar
                      1 429 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Mathias 70  
                      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                      259 svar
                      87 074 visningar
                      0 gillar