så folk säger alltså att james, rob och kirk inte har en aning om vad dom gör på gittarerna eller?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Metallica
Collapse
X
-
Tror att everflow vet vad han talar om.
Var inte du med i något halv känt band ?eller är jag ute och cyklar..??Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
var det jag som sa att de var så dåliga? nej det var den allvetande everflow och mr ambassadeur min poång är ju då att de absolut inte är särskilt dåliga musiker sen är det ju bara everflow och sådana yrkesskadade personer som inte förstår att musik inte alltid behöver vara askomplicerat för att det ska låta skitbra t ex MOP inte särskilt komplicerad men ändå en utav världens absolut bästa metallåtar.
Kommentera
-
Med dom exemplena på "svänginga" grupper han gav oss så tror jag helt enkelt inte han gillar gammal trashmetalUrsprungligen postat av Jimmiee Visa inläggTror att everflow vet vad han talar om.
Var inte du med i något halv känt band ?eller är jag ute och cyklar..??
som dessutom ibland spelas lite trash-igt men det ska det vara live

Kommentera
-
Word! Jag tycker också det är lite lustigt att alla dessa briljanta musiker inte slagit då de tycks vara undisputed champs på det de håller på med...Ursprungligen postat av klackrus Visa inläggdet är så jävla kul att höra riktiga musiker tala på det här forumet men jag undrar varför alla dessa tydligen helt otroligt skickliga musiker inte stormat världen med deras briljans som musiker? antagligen för att ni själva suger riktigt hårt! och sen komma och säga att metallica skulle vara amatörer låter som ett rent skämt. vafan man säljer inte mer än 100 miljoner album om man suger. jag skulle vilja se nån av er som är så mycket bättre musiker än metallica släppa ett album som rockar hårdare än And justice for all.
Kommentera
-
Alla vet väll att Ulrich inte är den bästa trummisen, och att Hammet ibland (ofta?) spelar fel i solon. Men som så många andra skrivit, en låt behöver inte vara bra för att den är svår att spela, nä ...and justice for all är fan ett masterpiece!!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
12 svar
1 431 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg